in

Dragstrips: Kritika Leclerca in Hamiltona

Šef dirkališča v Hockenheimu Georg Seiler in direktor dirk FIA Michael Masi se branita pred kritikami Charlesa Leclerca in Lewisa Hamiltona, ki sta bentila nad tako imenovanimi Dragstripi in jih označila za nesprejemljive.

Med 16. in 18. avgustom bo na Hockenheimu potekala znana prireditev NitrolymX, kjer dirkalniki Dragster na razdalji četrt milje preizkušajo svoje pospeške. Za ta namen se na štartu, ki je pred južno tribuno dirkališča, namestijo tako imenovane Dragstripe, ki pa so na dirki F1 za VN Nemčije poskrbeli za vroče debate.

Kar nekaj dirkačev je pri težkih vremenskih pogojih na tem mestu zdrselo s steze, predvsem Charles Leclerc, Lewis Hamilton in Nico Hülkenberg. Medtem ko je aktualni prav lahko nadaljeval vožnjo, klub polomljenemu prednjemu krilcu, sta preostala dva končala dirko. Vsi trije so v Motodromu izgubili nadzor nad svojim dirkalnikom in ko so za robniki prišli na to podlago Dragstrip, niso imeli več nobenega oprijema.

“To je bilo kot na ledu,” je povedal Hamilton in kritiziral to podlago neposredno ob idealni liniji. “Menim, da je to dokaj slab vidik dizajna te steze.” Sicer tega ni želel vrednotiti kot izgovor za svoj izlet s steze: “Drugače bi tam bila peščena izletna cona. Ampak v pesku me verjetno ne bi odneslo tako daleč navzven.”

Tudi Leclerc je ostro kritiziral to podlago. “To je nesprejemljivo, da smo imeli v zadnjih dveh ovinkih takšno podlago v izletnih conah. Menim, da je to zelo nevarno. Imel sem še srečo, kajti s steze sem odletel s hitrostjo okrog 70 km/h. Ampak ni prav, da v izletni coni nenadoma izgubimo ves oprijem.” A v isti sapi dirkač Ferrarija pojasni: “To seveda ni izgovor za mojo nesrečo. Tukaj prevzemam polno odgovornost. Ampak prav bi bilo, da si to podrobno ogledajo in za prihodnja leta najdejo drugačno rešitev. Vedel sem, da na tem mestu ni veliko oprijema. Ampak da ga je bilo tako malo, me je zelo presenetilo.”

Šef dirkališča Georg Seiler razburjenja zaradi teh Dragstripov ni mogel razumeti. Z dirkalniki Dragsterjev se tam dirka že od poznih 80-ih let in asfalt je tam prevlečen z podlago iz gume, ki pa v dežju razumljivo ne nudi oprijema. Ampak to ni novo. V preteklih dirkah, nazadnje v lanskem letu, to nikogar ni motilo. “Ta podlaga se po vsaki prireditvi Dragsterjev odstrani. Tudi serija DTM je dirkala tukaj in nikoli ni bilo nobenih težav. Steza je bila tudi tako prevzeta, kot je. Težava je bila v tem, ker je tam stala voda. Ko so zavirali, so imeli akvaplaning. Zato je bilo zelo lahko, krivdo pripisati stezi.”

Podporo je Seiler dobil s strani direktorja dirk FIA Michaela Masija, ki prav tako ne vidi težav s temi Dragstripi. “Mi smo to podlago pregledali nekaj dni pred dirko in prav tako tudi po dirki, kjer je stala voda. Vse je bilo v redu.” Seveda je bil oprijem, še posebej v mokrem, nekoliko nižji kot na običajnem asfaltu, ampak po besedah Masija, se morajo dirkači na to pripraviti oziroma prilagoditi. To pa očitno ni uspelo vsem dirkačem.  

Palec gor / palec dol?

Avtor: Bojan Vrbnjak

F1 entuziast, ljubitelj golfa, potovanj in ljubiteljski fotograf.

Komentiraj

Unsafe Release: Zakaj le denarna kazen za Ferrari?

Lewis Hamilton: Od ekipe zahteval da odstopijo