in

Lewis Hamilton: Od ekipe zahteval da odstopijo

Aktualni svetovni prvak Lewis Hamilton je želel predčasno končati dirko v Hockenheimu, a ga je ekipa pregovorila, da dirka naprej. Na koncu je bila ta odločitev poplačana z dvema točkama.

Lewis Hamilton je na dirki za VN Nemčije na koncu vendarle osvojil dve točki. Nenadejana okoliščina, v katero Britanec enajst krogov pred koncem dirke sam ni več verjel. Takrat je namreč od ekipe preko radijske zveze zahteval, da dirko predčasno končajo in da svoj dirkalnik parkira v garažo. Pred tem se je ravno zavrtel in sicer že drugič na dirki.

Po vrtenju mu je dirkalni inženir Peter Bonnington sporočil, da naj zapelje v bokse, kjer bi mu zamenjali gume. Ampak Hamilton ni imel več volje. “Retire the car”, je preko radijske zveze zahteval Hamilton. Ampak ekipa ga je opogumila, da naj ne odstopi. “Negativ, Lewis, negativ,” se je glasil odgovor Bonningtona. “Vedno obstajajo možnosti,” ga je spomnil in pojasnil, da bi lahko prišlo še do kakšne faze varnostnega avta. In ta je tudi nastopila. Sicer se je Hamilton po postanku nahajal na brezizglednem 15. mestu, a po novi fazi varnostnega avta, ki ga je sprožil prav njegov moštveni kolega Bottas, je lahko nadoknadil nekaj mest. In zahvaljujoč kazni, ki sta jo prejela oba dirkača Alfe Romeo, je nepričakovano osvojil dve točki za deveto mesto.

Kljub temu pa je bila njegova frustracija v kokpitu razumljiva. Ne nazadnje je bila dirka zanj že prej, do 29. kroga naprej, pravi polom. Takrat je Hamilton, sicer v vodstvu, na gumah za suho stezo zletel izven steze. “Te gume so zelo tvegane,” je Hamilton že pred tem javil ekipi. Nekaj sekund pozneje je že trčil v zaščitno ogrado, kar je vodilo do nenačrtovanega postanka. “Box, Box, izgubil sem prednje krilce,” je sporočal Hamilton, ko je že zavijal v bokse. Bonnington je potrdil, a ekipi ni imela časa, da se dobro pripravi na postanek. “Inter..želiš Inters?”, tako Bonnington. Hamilton z rahlo nervozo: “Da, človek..” V tem trenutku je že skoraj stal pred moštveno garažo in mehaniki so morali šele prinesti nove gume. 

In postanek se je prelevil v pravi kaos, kajti Hamilton je stal več kot 50 sekund, saj so mehaniki zbegano tekali okrog in iskali gume. “Če sem odkrit, se sploh ne spomnim,” je Hamilton odgovoril na vprašanje, kaj je mislil, ko je moral celo večnost stati pred moštveno garažo. “Verjetno sem bil pošteno besen in jezen nase, ker sem v predhodnem ovinku storil napako.”

“Pri Lewisu smo ga zelo zamočili, slabše ni moglo biti,” dopolni šef inženirjev Andrew Shovlin in pojasni: “Pred enim krogom smo ravno zamenjali gume (za suho stezo), ko so se pogoji znova poslabšali. Potem je v naslednjem krogu na istem mestu kot Charles Leclerc zdrsnil s steze.” Kaos ob postanku Lewisa pa je nastal tudi zaradi tega, ker bi dejansko v bokse moral zaviti Bottas. “Bili smo pripravljeni na postanek Valtterija, ampak ko je Lewis potreboval novi nos dirkalnika, nismo bili pripravljeni na njega in smo zaradi tega izgubili veliko časa,” razloži Shovlin dodatno težavo. Za Hamiltona sreča v nesreči: Ker Bottas ni videl ciljne zastavice, je lahko svojo prednost pred njim še povečal, čeprav je želel pred tem že odstopiti.

Palec gor / palec dol?

Avtor: Bojan Vrbnjak

F1 entuziast, ljubitelj golfa, potovanj in ljubiteljski fotograf.

Komentiraj

Dragstrips: Kritika Leclerca in Hamiltona

Odzivi medijev na Mercedesovo blamažo