in

Unsafe Release: Zakaj le denarna kazen za Ferrari?

Charles Leclerc je na dirki v Hockenheimu v boksih rahlo trčil z Romainom Grosjeanom. Zakaj so se komisarji odločili le za denarno kazen Ferrariju?

Foto: Arhiv vmax.si

Nemška dirka v Hockenheimu še vedno odmeva. Pomešana z spektaklom in dramo je poskrbela, da bi težko našlo človeka, ki bi ob tej dirki zaspal pred televizijskim ekranom. Pri tem pa je ena zadeva skorajda potonila v ozadje in sicer prvi postanek Charlesa Leclerca. V času prve faze varnostnega avta je v boksih vladal pravi gosti promet, saj so skoraj vsi dirkači dežne gume zamenjali za intermediates. Takrat je po speljevanju Leclerc rahlo trčil z Grosjeanom. Ko je Leclerc končal z menjavo koles, je Grosjean pravkar prišel v bokse. Ferrari je svoj semafor prižgal na zeleno in Leclerc je speljal, zaradi česar sta se dirkača rahlo dotaknila.  

Mnogi gledalci so pričakovali, da bo mladi Monačan prejel kazen, ker ga je moštvo na nevaren način spustilo naprej, čeprav je bil v isti višini drug dirkač. Kazen je tudi sledila, vendar je na presenečenje mnogih izpadla zelo blago. Ferrari mora na račun FIA plačati 5.000 evrov in to je vse. Leclerc za početje svoje ekipe ni dobil športne kazni.

V Monaku je prišlo med Maxom Verstappnom in Valtterijem Bottasom skorajda do podobnega primera. Verstappen je takrat prejel kazen pribitka petih sekund. “Pri Verstappnu je bila sodba nekoliko napačno označena,” je pojasnil direktor dirk Michael Masi. “Prej je prišlo do trčenja zaradi povzročitelja. Pri Leclercu pa je šlo za klasičen Unsafe Release.”

Medtem ko sta se Verstappen in Bottas v boksih borila za mesto in si je mladi Nizozemec pridobil športno prednost, pa Leclerc in Grosjean nista dirkala neposredno drug proti drugemu. Poleg tega, tako Masi, je obstajal pred dirko na sestanku šefov ekip določen pomislek. Ker so vremenoslovci napovedalo spreminjajoče pogoje, so šefi ekip računali s kaotičnimi scenami v boksih. Zaradi tega so se komisarji odločili, da nekoliko omilijo izrekanje kazni.

Palec gor / palec dol?

Avtor: Bojan Vrbnjak

F1 entuziast, ljubitelj golfa, potovanj in ljubiteljski fotograf.

Tvoj komentar?

Komentiraj

Loading…

0

Pierre Gasly: Do konca sezone v Red Bullu

Dragstrips: Kritika Leclerca in Hamiltona