Na besedno zvezo McLaren-Renault smo se starejši ljubitelji formule ena kar težko privadili, sodelovanje med slovitim britanskim moštvom in francoskim proizvajalcem motorjev pa bo trajalo le še do konca leta 2020. Že leta 2021 se namreč McLaren vrača k Mercedesu, s katerim je med letoma 1995 in 2014 osvojil tri dirkaške in en konstruktorski naslov svetovnega prvaka. Mika Häkkinen je ime, ki ga nedvomno povezujemo z imenom McLaren Mercedes, en naslov pa jim je priboril Lewis Hamilton.
Zadnjih 5 sezon je bilo za McLaren dramatičnih, saj so se po razhodu z Mercedesom odločili za tvegano vrnitev k Hondi, s katero so uspešno sodelovali ob koncu osemdesetih in začetku devetdesetih let. Toda sledil je pravi polom s povsem nekonkurenčno pogonsko enoto in še najbolj so nam ostale v spominu besede Fernanda Alonsa, ki je na Hondini domači dirki v Suzuki po radijski zvezi dirkalnik označil za GP2-dirkalnik.
Pri McLarnu so nad Japonci dokončno obupali in za obdobje 2018 – 2020 sklenili zavezništvo z Renaultom, ki je obrodilo sadove in McLaren trenutno zavzema četrto mesto v konstruktorskem prvenstvu, celo pred tovarniškim moštvom Renaulta.
Toda novo vodstvo z Andreasom Seidlom na čelu se je kljub temu odločilo za vrnitev k Mercedesu, s katerim so podpisali štiriletno pogodbo. “Ta pogodba je pomemben korak k uresničitvi našega cilja, da se vrnemo k uspehom v formuli 1. Mercedes je vodilna znamka, tako pri motorjih kot med moštvi, zato je normalno, da smo si želeli skleniti partnerstvo za naslednje obdobje. Ta potrditev odraža našo odločenost in je pomembno sporočilo investitorjem, moštvu, partnerjem in navijačem, da želimo vrniti McLaren na vrh formule 1,” je povedal šef moštva Zak Brown. To pomeni, da bo Mercedes od leta 2021 naprej s svojimi motorji oskrboval kar štiri moštva, poleg svojega tovarniškega še torej McLaren, Williams in Racing Point. Na drugi strani se bo Renault posvetil le še svojemu moštvu, s katerim se bo prav tako skušal vrniti na sam vrh.