in ,

Renault se ne bo pritožil in sprejema diskvalifikacijo na japonski dirki!

Moštvo Renault se je odločilo, da se ne bo pritožilo proti diskvalifikaciji dirke na Japonskem, kritizira pa nedosledno politiko kaznovanja.

Foto: Hasan Bratić

Renault ne bo vložil nobenega ugovora proti kazni na letošnji dirki za VN Japonske. Dirkača Daniel Ricciardo in Nico Hülkenberg sta bila po protestu ekipe Racing Point in izrečeni kazni izvzeta iz rezultata dirke. Samodejni zavorni sistem Renaulta je sicer v svoji celoti odgovarjal tehničnemu pravilniku Formule 1, vendar je bil razglašen za nelegalen pripomoček. Se pravi je šlo za legalno zadevo, ki pa je bila kljub temu nelegalna.  

Ekipa Racing Point naj bi, po namigu nekdanjega sodelavca ekipe Renault, po dirki v Suzuki vložila uraden protest – Foto: Hasan Bratić

Renault je v obsežnem sporočilu na twitterju oznanil, da se ne bo pritožil proti odločitvi varuhov pravil. Kot razlog ekipa navaja, da so že predočili številne dokaze, povrhu pa so kritični tudi do zelo stroge kazni. “Ker nismo mogli pripraviti nobenih novih dokazov, s katerimi bi dokazali legalnost našega sistema, ne želimo porabljati dodatnega časa in napora za mednarodno prizivno sodišče. Zaradi tega smo se odločili, da se na odločitev komisarjev ne bomo pritožili,” se glasi s strani Renaulta.

Renaultovo stališče, da se na odločitev komisarjev in s tem povezano diskvalifikacijo iz dirke na Japonskem ne bodo pritožili.

Francoska ekipa je še enkrat podkrepila, da gre tukaj za subjektivno oceno sistema kot nelegalnega pripomočka. Poleg tega so kritični tudi so kazenskega zakonika. Alfa Romeo je po dirki za VN Nemčije zaradi morebitnega skritega sistema proti zdrsu koles dobila le 30 sekundno kazen. Komisarji pa so pri Renaultu ocenili, da gre za težji prekršek. “Po našem mnenju kazen ni primerna, saj je bila izrečena za sistem, ki je v celoti legalen in inovativen. Tukaj gre tudi za nedoslednost v pogledu dozdajšnjih kazni za podobne prekrške, kar so komisarji tudi sami priznali, vendar brez da bi za to argumentirali.

Pri Renaultu zagotavljajo, da bodo še naprej iskali inovativne rešitve za pridobitev prednosti, vendar bodo prej preverili, preden jih prinesejo na stezo – Foto: Hasan Bratić

Renault še v svojem stališču doda: “Formula 1 bo vedno platforma za neizprosno iskanje najmanjše tekmovalne prednosti, To smo vedno počeli in bomo tudi v prihodnje. Vendar pa v bodoče z izboljšanimi internimi procesi, preden bodo inovativne rešitve romale na dirkalno stezo.”  

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Alain Prost: Pri Ferrariju je zadeva zapletena

Mazda MX-30: Mazdin prvi resen električni poskus