in

Sebastian Vettel: Kakšna prevlada?

Nemški dirkač ekipe Ferrari je prvi dan treningov za VN Mehike zaključil z najboljšim časom kroga, vendar pa Vettel noče ničesar slišati i kakšne prevladi Ferrarija.

Foto: Hasan Bratič - HB Press

Mnogi navijači se ob spremljanju dirkaškega konca tedna VN Mehike sprašujejo, kako hitri so dirkalniki na tej nadmorski višini zaradi redkejšega zraka – sploh na ravnini? Merilec hitrosti je po dobri uri drugega prostega treninga pokazal sledeče vrednosti:

Ferrarijev motor dominira na tudi na višjih legah

Sebastian Vettel (Ferrari) 358,8 km/h

Charles Leclerc (Ferrari) 356,6

Romain Grosjean (Haas) 353,1

Kevin Magnussen (Haas) 352,3

Sergio Pérez (Racing Point) 351,6

Kimi Räikkönen (Alfa Romeo-Sauber) 351,4

Lance Stroll (Racing Point) 350,1

Daniil Kvyat (Toro Rosso-Honda) 348,7

Nico Hülkenberg (Renault) 348,6

Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda) 348,0

Ste morda opazili? Med prvimi šestimi dirkalniki najdemo pet, ki jih poganja Ferrarijev motor. Toliko o temi zmogljivosti njihovega 1,6 litrskega V6 turbo pogonskega sklopa.

Rad kosim travo in to sem danes tudi dokazal

Sebastian Vettel je po dveh treningih dejal: “To ni bil enostaven dan. Na tej stezi je vedno težko odpeljati dober trening. V popoldanskem času mi je to bolje uspelo, v dopoldanskem sem bil veliko na travi, predvsem v prvem ovinku. Zelo rad kosim travo in na prvem treningu sem to tudi dokazal. Toda imamo še prostora za izboljšanje, to moramo tudi doseči, če želimo ostati spredaj. Pričakujem, da bo tesno.

Sebastian Vettel je bil na prvem treningu pogosto na travi, to je utemeljeval z razlago, da zelo rad kosi travo – Foto: Hasan Bratić – HB Press

O premoči Ferrarija, kot to vidijo Verstappen, Hamilton in Bottas, pa Vettel ne želi slišati. “Ne vidim nas v vlogi favorita. En hiter krog ni merodajen. Predstavljam si, da nam je danes uspelo bolje kot tekmecem, zaradi česar pričakujem, da bodo v soboto svoje dodali tudi nasprotniki. Enostavno upam, da bomo tudi ta dan zraven. Za en hiter krog se mora tukaj vse ujemati. Zaradi tega moramo delati na nastavitvah, kajti zaradi redkejšega zraka imamo vsi težave z nadzorom dirkalnika. Hitrost je bila dobra, tako na en hiter krog kot tudi na daljše razdalje. A pomembna je sedaj sobota, kajti tudi tukaj vrstni red kvalifikacij določa, kako se bo odvila nedeljska dirka.

O premoči Ferrarija tukaj v Mehiki, Vettel ne želi ničesar slišati in računa na tesen troboj med Ferrarijem, Red Bullom in Mercedesom – Foto: Hasan Bratić – HB Press

Vettel nekaj besed pove tudi o gumah: “Gume je tukaj še težje spraviti v temperaturno okno delovanja, kajti ekstremna nadmorska višina pomeni, da dirkalniki generirajo manj podtlaka, čeprav so naša krilca skorajda navpična. In zaradi težav z gumami, so dirkalniki tukaj zelo živahni, zaradi tega vidimo veliko zdrsov. Na koncu naj še dodam, da svojega mnenja ne spreminjam in nas ne vidim v vlogi favorita. Prepričan sem, da bomo imeli tesen troboj med nami, Red Bullom in Mercedesom.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Toyota e-Racer Concept dokazuje, da športni avtomobili ne bodo izumrli

Mehika: Dirkalnik zmagovalca bo smel na oder