in

Vpliv Netflixa: Na VN Mehike veliko več ženskih navijačic

Promotor Velike nagrade Mehike (CIE) je postregel z zanimivim podatkom – zaradi serije Drive to Survive, ki jo predvaja Netflix, je zanimanje žensk v zadnjem času bistveno večje.

Kot vse kaže, je serija Drive to Survive več kot dosegla svoj namen. Organizatorji Velike nagrade Mehike so namreč nadvse zadovoljni s povečanim obiskom pripadnic nežnejšega spola. Serija, ki jo predvaja platforma Netflix je torej vsekakor uspešnica, saj je uspela razširiti bazo ljubiteljev kraljice motošporta.

Formula 1 je vse bolj priljubljena med ženskim občinstvom.

Alejandro Soberon, predsednik podjetja CIE, ki je promotor in organizator Velike nagrade Mehike, je razkril, da je zanimanje žensk za Formulo 1 bistveno večje kot lani, saj so ženskam prodali za 30 odstotkov več kart kot lani. Podjetje CIE se med drugim ukvarja tudi s TV-produkcijo, zato so analize interesa publike zanje zelo pomembna tema.

»V letošnjem letu smo zaznali kar 30-odstoten porast pri prodaji kart ljubiteljicam Formule 1,« je povedal Soberon, ki verjame, da je prav Netflixova serija katalizator zanimanja ženske publike za Formulo 1: »Ženskam se zdi koncept dirkanja, kot ga poznamo v F1, običajno povsem nezanimiv. Serija jim je omogočila, da doživijo vso dramatiko, ki spremlja ta šport in s tem na novo spoznajo Formulo 1.«

Napovednik za serijo Drive to Survive

»Mnogi navijači, ki so dirkaške vikende spremljali zgolj v moški družbi, se bodo očitno morali soočiti tudi z zanimanjem žensk za Formulo 1,« se je pošalil Soberon, ki verjame, da je serija dirkače pokazala v povsem drugačni, bolj človeški luči, kot smo jih sicer vajeni na stezi, hkrati pa jih približala tudi drugim, ne samo ciljni moški publiki.

Na letošnji VN Mehike, ki je tradicionalno ena najbolje obiskanih dirk v koledarju Formule 1, organizator pričakuje več kot 300.000 gledalcev, na pozitivne učinke serije Drive to Survive pa že računa tudi Bobby Epstein, ki v Austinu pričakuje polne tribune.

1 komentar

Komentiraj

One Ping

  1. Pingback:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Moč ekip se ruši: Liberty Media želi ukiniti strateško skupino in komisijo Formule 1

Tema varstva okolja: Kaj pravijo nekateri dirkači?