Dve dirki pred koncem McLaren proti Renaultu vodi 121:83 – v točkah seveda. Očitno pa so sedaj Francozi razumeli, zakaj so bili letos v dvoboju z McLarnom v podrejenem položaju. Šef ekipe Cyril Abiteboul je v pogovoru za kolege iz Motorsport-Total.com povedal: “McLaren je izdelal boljši dirkalnik, boljšo šasijo in to je dejstvo.” In to je imelo učinek na njihove predstave na stezi, še posebej na kvalifikacijah. “McLaren je na kvalifikacijah dobre pol sekunde hitrejši od nas,” tako Abiteboul. Tako je bilo vsaj na zadnji dirki v Austinu. Pred tem pa je Renault na kvalifikacijah zelo nihal. Od ene desetinke sekunde pa vse do dobre sekunde so Francozi zaostajali za McLarnom.
To je tudi slika, ki se kaže v pogledu statistike letošnje sezone obeh ekip. Renault je v povprečju dirko pričel (zaokroženo) iz enajstega mesta, McLaren pa desetega. Boljše izhodišče je McLaren izkoristil za povprečne tri točke na dirko, Renault je tukaj prišel na dve. “Vemo, da se na kvalifikacijah opazi dejanska zmogljivost. Tukaj se pokažejo tudi meje dirkalnika. Naš ima nekaj temeljnih karakteristik, ki niso tako dobro učinkovale, če smo šli do limita. Na dirki, kjer gre bolj za upravljanje, je šlo bolje,” tako Abiteboul.
Mnenja, da so na dirki boljši, je tudi Daniel Ricciardo, ki meni, da ima McLaren lažje delo s svojim dirkalnikom pri vožnji na limitu. “Recimo takole, da je njihovo okno delovanja nekoliko širše. To je po mojem mnenju razlog, zakaj nam na kvalifikacijah ne uspe vedno izvleči maksimuma. Verjamem, da se naše okno delovanja razširi na dirki. Zaradi česar lahko zadevo obrnemo.“
Toda Abiteboul izgubljenega dvoboja z McLarnom ne pripisuje le kvalifikacijam, temveč tudi strategiji in dogodkom na dirkah. Njegov zaključek je sledeč: “Vemo, na kaj se moramo osredotočati. In enostavno moramo sprejeti, da nekatere stvari potrebujejo čas, pa naj nam bo to všeč ali ne. V tem primeru je Formula 1 kruta in neizprosna,” tako Francoz, ki še doda: “McLaren je še vedno fantastična ekipa in veliko ime. Ne sramujem se borbe proti McLarnu.”