Pred nami je tradicionalna dirka za VN Brazilije, ki poteka na dirkališču Autodromo Jose Carlos Pace v Sao Paulu, mestnem predelu Interlagos. Poglejmo v zgodovino in odgovorimo prvo na vprašanje, koliko dirkačev iz Brazilije zares izhaja iz Sao Paula, kot drugo pa, kako se je z brazilskimi dirkači sploh začelo. Nekaj je gotovo pravi mit: Emerson Fittipaldi je bil sprožilec vseh brazilskih talentov Formule 1. Dvakratni svetovni prvak ni bil ne prvi dirkač Formule 1 iz Brazilije, niti prvi dirkač iz Sao Paula. Vendar je bil dirkač, ki je v svoji domovini mladim dirkačem pokazal, da če se želi nekdo uveljaviti v Evropi, ta mora v Veliko Britanijo.
Poglejmo si brazilske dirkače Formule 1, njihove rojstne kraje in leta, v katerih so bili dejavni:
Chico Landi (1951–1953 in 1956): São Paulo
Gino Bianco (1952): Milano
Nano da Silva Ramos (1955/1956): Pariz
Fritz d’Orey (1959): São Paulo
Emerson Fittipaldi (1970–1980): São Paulo
Wilson Fittipaldi (1972/1973 in 1975): São Paulo
José Carlos Pace (1972–1977): São Paulo
Luiz Pereira Bueno (1973): São Paulo
Ingo Hoffmann (1976/1977): São Paulo
Alex Dias Ribeiro (1976/1977 in 1979): Belo Horizonte
Nelson Piquet (1978–1991): Rio de Janeiro
Chico Serra (1981–1983): São Paulo
Raul Boesel (1982/1983): Curitiba
Roberto Moreno (1982, 1987, 1989–1992 in 1995): Rio de Janeiro
Ayrton Senna (1984–1994): São Paulo
Maurício Gugelmin (1988–1992): Joinville
Christian Fittipaldi (1988–1992): São Paulo
Rubens Barrichello (1993-2011): São Paulo
Pedro Paulo Diniz (1995–2000): São Paulo
Ricardo Rosset (1996–1998). São Paulo
Tarso Marques (1996/1997 in 2001): Curitiba
Ricardo Zonta (1999–2001 in 2004/2005): Curitiba
Luciano Burti (2000/2001): São Paulo
Enrique Bernoldi (2001/2002): Curitiba
Felipe Massa (2002 in 2004–2017): São Paulo
Cristiano da Matta (2003/2004): Belo Horizonte
Antonio Pizzonia (2003–2005): Manaus
Nelsinho Piquet (2008/2009): Heidelberg
Bruno Senna (2010–2012): São Paulo
Lucas di Grassi (2010): São Paulo
Felipe Nasr (2015/2016): Brasilia
Lahko vidimo, da je od 31-ih dirkačev prišlo 17 iz Sao Paula, kar je več, kot vsi ostali kraji, od koder so prišli drugi dirkači Brazilije.
Toda pravi pionir brazilskih Grand Prix dirkačev se je imenoval Francisco Sacco Landi, na kratko Chico, sin italijanskega izseljenca. Izhajal je iz skromne družine, njegov podpornik v dirkalnem športu je bil Manuel de Teffé, bogat sin diplomata. De Teffé je bil eden izmed prvih dirkačev iz Brazilije, vendar je svojo kariero pričel v Italiji in zaradi česar ga mnogi Brazilci niso sprejemali tako kot Landija.
Landi je že kot otrok delal v garaži kot mehanik, kmalu pa se je udeleževal tudi ilegalnih uličnih dirk. Leta 1934 je stal na startu druge Grand Prix dirke v Riu in senzacionalno vodil, a žal ga je osem krogov pred koncem izdal motor. Zmagal je Irineu Correa. Potem ko se je Chico Landi sredi 30-ih let uveljavil kot najboljši dirkač Brazilije, je odpotoval v tujino. V Bernu leta 1938 je bil osmi. Leta 1941 je zmagal na dirki v Riu in po vojni še dirko v Bariju (Italija), ki je bila označena kot Grand Prix dirka, vendar se je vozilo po pravilniku Formule 2.
Landi je svojo prvo dirko moderne Formule 1 odpeljal leta 1951 v Monzi (v lastnem Ferrariju 375/50), med letoma 1952 in 1956 je v Formuli 1 nastopal občasno z Maseratijem, kot tovarniški dirkač italijanskega proizvajalca pa je bil leta 1956 četrti na dirki v Argentini. Landi je dirkal vse do 60-ih let, umrl pa je pred tridesetimi leti v svojem domačem mestu Sao Paulo.