in ,

McLAREN ELVA: Milijon in pol evrov za avto brez strehe in oken

McLarnov najnovejši član družine Ultimate Series slavi slavno preteklost znamke, saj se zgleduje po modelu McLaren-Elva M1A iz šestdesetih let prejšnjega stoletja.

Podobno kot njegov duhovni predhodnik tudi McLaren Elva nima oken, ki bi voznika in sopotnika ločevale od narave. Manjka tudi vetrobransko steklo, ki si ga je sicer proti doplačilu mogoče omisliti na nekaterih tržiščih po svetu.

Novi McLaren Elva se oblikovno in stilistično naslanja na dirkalnik McLaren-Elva M1A iz šestdesetih let prejšnjega stoletja.

Britanski proizvajalec športnih avtomobilov je mnenja, da je pri tem avtomobilu vetrobransko steklo popolnoma nepotrebno, saj je Elva zasnovan tako, da voznika in sopotnika zaobjame v neke vrste »zračno kapsulo«, saj je pretok zraka speljan mimo potniške kabine. Skupaj z usmerjevalnikom zraka, ki se po potrebi dvigne za 20 centimetrov je potniška kabina tako relativno dobro zavarovana pred pišem zraka.

Štirilitrski V8 zmore največjo moč 596 kW (810 KM).

Relativno zato, ker se je z McLarnom Elvo mogoče peljati zelo hitro. Štirilitrski V8 namreč zmore kar 596 kW (810 KM) največje moči, kar med drugim pomeni, da drnec do stotice traja vsega 3 sekunde. Notranjost ni povsem špartanska, saj je vozniku v oporo tudi 8-palčni zaslon na sredinski konzoli, za obema sedežema pa je tudi nekaj prtljažnega prostora, kamor je mogoče odložiti čeladi.

Pomembnejše informacije se izpisujejo na 8-palčnem zaslonu infozabavnega sistema.

Z začetno ceno 1,54 milijona evrov Elva seveda ni ravno poceni, so pa pri McLarnu poskrbeli, da vrednosti ne boste izgubili. Izdelali bodo vsega 399 primerkov, prve dobave pa so napovedane za konec prihodnjega leta.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Loading…

0

Komentiraj

0 komentarj(ev)

Palec gor / palec dol?

FIA od ekip zahteva informacije o MAZIVIH

ANALIZA Kako realna je napoved FIE za leto 2021?