in ,

ASTON MARTIN DBX: Seksapil po SUV-jevsko

Po mesecih razvoja in številnih skrivalnicah so pri Aston Martinu splavili svojega SUV-jevskega predstavnika.

Pred dvema mesecema so razkrili, kakšne pogonski agregat bodo vgrajevali v novinca. Gre za štirilitrski AMG-jev V8, ki zmore največjo moč 404 kW (550 KM) in 700 Nm največjega navora, v osnovi pa je enak pogonskim agregatom v modelih Vantage in DB11 V8. Z mesta do 100 km/h tako Aston Martin DBX pospeši v 4,5 sekunde, doseže pa najvišjo hitrost 291 km/h.

Aston Marin DBX je prvi SUV-jevski primerek luksuzne britanske znamke.

Motor sodeluje z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom, na krovu pa je tudi dvojec diferencialov, tisti na sredini je aktivne narave, predstavnim zadaj pa omogoča delno zaporo in možnost preigravanja z navorom med obema kolesoma.

Nos vozila nezgrešljivo razkriva pripadnost znamki Aston Martin.

Zunanjost modela DBX sledi športni naravnanosti znamke, kar pomeni tekoče linije, prepoznavno masko hladilnika in ovalne žaromete. Spodnji del avtomobila je odet v črnino, zadek vozila pa se zgleduje po modelu Vantage, s to razliko, da so zadnja svetila svetlobni trak in spojler hkrati.

V notranjosti je povsem jasno, da je bilo snovalcem počutje potnikov in predvsem voznika najvišja prioriteta. Pred slednjim je postavljen trikraki volanski obroč, za katerim so digitalni merilniki, na sredinski konzoli pa je nameščen 10.25-palčni zaslon infozabavnega sistema. »Plavajoč« sredinski kanal prispeva k občutjem prostornosti, v tem segmentu pa seveda ne gre brez panoramske steklene strehe, usnja na sedežih in povsod drugod ter seveda – alkantare.

Notranjost je prilagojena maksimalnemu udobju voznika in potnikov.

Aston Martin DBX vsekakor ne sodi med lahkokategornike, saj tehta kar 2.245 kilogramov, je pa zato opremljen z aktivnim zračnim vzmetenjem in prilagodljivimi blažilniki, s pomočjo katerega je avtomobil mogoče, glede na potrebe zaradi terena, dvigniti (za 45 mm) ali spustiti (za 50 mm).

V zadek vozila je vkomponiran spojler, ki hkrati služi tudi kot nosilec za svetlobni trak zadnjih svetil.

Ob predstavitvi je šef podjetja, Andy Palmer, povedal: »DBX je avto, ki bo za mnoge pomenil prvi stik z znamko Aston Martin. Prav zato smo se še posebej potrudili, da smo ga razvili in oblikovali v pristnem duhu znamke. Imamo rezultat, ki smo ga želeli in na katerega smo lahko ponosni.«

Znane so tudi že cene za nemški in britanski trg – na prvem bo za osnovno različico modela DBX potrebno odšteti 193.500 evrov, v Združenem kraljestvu pa bo veljal 158.000 funtov.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Loading…

0

Komentiraj

0 komentarj(ev)

Palec gor / palec dol?

CARPENTER končal špekulacije o HÜLKENBERGU v seriji INDYCAR

AFERA FERRARI: Rdečim zasegli sistem za dovod goriva