in ,

FERRARI prestal Crash-Test: Dirkalnik sezone 2020 bo krajši

Ferrari je kot druga ekipa opravil tako imenovani Crash-Test za dirkalnik letošnje sezone. Naslednik SF90 naj bi bil krajši in nudil več stabilnosti.

Foto: HB Press

Ferrari je premagal prvo oviro pred letošnjo sezono Formule 1. Novi dirkalnik Sebastiana Vettla in Charlesa Leclerca je pri FIA v prostorih podjetja Bollate blizu Milana prestal vseh zahtevanih 15 Crash-Testov in s tem izpolnil osnovne pogoje za nastop v sezoni 2020. Scuderia je s tem druga ekipa po Racing Pointu, ki je uspešno opravila Crash-Test sezone 2020. Pred nekaj dnevi je postalo znano, da je ta test opravljala tudi ekipa Alfa Romeo, toda njihov dirkalnik tega testa ni opravil. Kot je že nano, bo Ferrari svoj novi dirkalnik, ki interno sliši na ime 671, predstavil 11. februarja v Maranellu.

Ferrari želi pri novem dirkalniku odpraviti težave v počasnih ovinkih, kjer so v lanski sezoni izgubljali največ časa – Foto: HB Press

O nasledniku SF90 tačas ni veliko znanega, toda iz Italije lahko slišimo prve detajle. Ker sta pravilnik in tudi gume ostala stabilna, se na dirkalniku pred velikimi spremembami za leto 2021 ne pričakujejo nobene revolucionarne rešitve. Šlo bo za to, da se poviša breme aerodinamike, brez da bi pri tem poslabšali njen učinek. Eno področje, kateremu se bodo posvetili, je ohišje menjalnika, ki naj bi bilo manjše in lažje. Sodeč po navedbah italijanskih kolegov iz Corriere della Sera, gre tukaj za okrog 30 milimetrov, kar naj bi posledično vodilo do krajše medosne razdalje in to naj bi vplivalo tudi na njihova partnerja Alfa Romeo in Haas. Istočasno naj bi povečali tudi naklonski kot in se s tem podali v smer Red Bulla, ki je pogosto na poti z večjim naklonskim kotom.

Prav tako je Ferrari ubral drugačno pot pri naklonskem kotu dirkalnika in se s tem približal dirkalniku Red Bulla, ko to pogosto prakticira – Foto: HB Press

Nadzor hidravlike obes naj bi izboljšal aerodinamiko v počasnih ovinkih in s tem bo dirkalnik postal tudi bolj stabilen. Lanski dirkalnik SF90 se je pogosto boril z nestabilnostjo pri zaviranju pred ovinkih, kar je povzročalo težave s prednjimi gumami. Da bodo zadek pri zaviranju naredili bolj stabilen, bo to zelo odgovarjalo stilu vožnje Sebastiana Vettla. A kot je to vedno primer, se bo resnica pokazala na stezi.           

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

CHARLES LECLERC: Njegov skok s padalom razjezil FERRARI

9. etapa: Carlos SAINZ le še 24 sekund pred Al-ATTIYAHOM