in ,

Kraljevskih 685 konjev: SPOFEC ROLLS ROYCE PHANTOM

Podjetje Spofec je Rolls Royceu Phantom nadel ekskluziven dizajn, ga obul v 24 palčna kolesa in mu omogočil večjo moč. Novi britanski lepotec ima sedaj 685 KM in 1.010 Nm navora, hiter pa 250 km/h. Samo po petih sekundah doseže hitrost 100 km/h.

Foto: Spofec

Avtomobili Rolls Royce so že v serijski različici iz tovarne pravi objekti luksuza in prestiža. Toda tudi to je za nekatere plačila zmožne lastnike RR premalo. Zato se mora poseči po predelavah. In tukaj so rade volje na razpolago pri Spofecu, pri katerem se nazadnje lotili enega izmed najbolj ekskluzivnih avtomobilov na svetu, in sicer Phantoma.

Foto: Spofec

Pri njihovi najnovejši mojstrovini so serijski odbijač Phantoma v celoti zamenjali z lastno kreacijo. Za manjši vzgon pri visokih hitrostih skrbi integriran spojler. Novi stranski pragovi in blatniki v ospredje postavljajo logotipe blagovne znamke. Tudi na zadku je nameščen novi odbijač z nevsiljivim spojlerjem.

Foto: Spofec

Pri pogledu iz strani v oči padejo nova SP2 kolesa v dimenzijah 10J x 24 in s pnevmatikami 295/30 R24. Nova platišča je mogoče naročiti v 72 različnih barvah, poleg tega pa je lahko njihova površina polirana ali krtačena. Za tako ali tako visok nivo udobja dodatno skrbi še adaptivno zračno blaženje. S strani Spofec tehnikov razvit krmilni modul to luksuzno limuzino pri hitrosti 140 km/h spusti za 40 milimetrov.

Foto: Spofec

Za samo vozno dinamiko pa Spofec na izbiro ponuja povečanje zmogljivosti avtomobila. 6,75 litrski dvanajstvaljni motor zmore, zahvaljujoč dodatni krmilni enoti, za 114 KM več moči in 110 Nm več navora. Tako, da novih 685 KM in 1.010 Nm omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v petih sekundah. Varianta EWB z daljšo medosno razdaljo do stotice potrebuje desetinko sekunde več. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h.

Foto: Spofec

Komuk čisti luksuz ni dovolj, ta lahko tuning opravi tudi na Rolls-Royceu in si zagotovi skoraj 700 KM moči in zajeten navor s komfortno vožnjo pravega Britanca. Ali obstaja še kaj boljšega?

Foto: Spofec

                      

Palec gor / palec dol?

Avtor: Bojan Vrbnjak

F1 entuziast, ljubitelj golfa, potovanj in ljubiteljski fotograf.

Komentiraj

LECLERC o VETTLU: Veliko se še lahko naučim od njega

Škoda KAMIQ tudi z pridevkom Scoutline