V Formuli 1 se tačas skoraj vse vrti okrog krize koronavirusa in njene morebitne posledice. S tem je v ozadje padla neka druga politična tema in sicer Ferrarigate oziroma tajen dogovor med FIA-o in Ferrarijem, v katerem naj bi šlo za kravjo kupčijo v pogledu suma goljufanja pri lanski pogonski enoti Scuderie. Uporniške ekipe so bile nezadovoljne, ker je želela FIA ta tajen dogovor očitno pomesti pod preprogo. V tem pogledu je bil na čelu uporniških moštev – tudi kot pobudnik – Mercedes, ki je pokrenil pisno zahtevo, da FIA odgovori sedmim podpisanim ekipam.
Toda medtem – natančneje od dirkaškega konca tedna VN Avstralije, ki je bila odpovedana – Mercedes ni več v tej skupini. To naj bi od Wolffa zahteval prvi mož koncerna Daimler Ola Källenius, ki se je dogovoril s predsednikom koncerna FIAT-Chrysler in Ferrarija Johnom Elkannom, da se v dobro Formule 1 to prekine. Vendar pa to ne pomeni, da je za Scuderio ta tema končana. Sedaj se je na vodilno mesto te uporniške skupine postavil Red Bull. Šef ekipe Christian Horner je v pogledu na Ferrarigate kolegom iz BBC povedal: “Ob težavah, v katerih se tačas nahaja Formula 1, je to sekundarnega pomena. Zagotovo pa bomo to temo v poznejšem terminu znova odprli.“
Kdaj bo to, pa tačas še ni jasno. “Tajen dogovor, ki zadeva tehnično skladnost s pravilnikom dirkalnika enega izmed nasprotnikov, razumljivo sproža vprašanja. In prepričan sem, da bomo v pravem trenutku imeli pogovor z Jeanom Todtom, da bi razumeli, zakaj je bil sprejet ta dogovor in iz česa je sestavljen oziroma kaj je zapisano,” tako Horner. Nekdanji šef Formule 1 Bernie Ecclestone, pa je kolegom iz F1-Insider.com povedal, da mora FIA v najslabšem primeru računati s tožbo. “Ali je nekdo goljufal ali pa ne. Izjava FIA-e je zvenela kot priznanje krivde Ferrarija. Zakaj bi se potem sploh spuščali v to? Ostale ekipe morajo vztrajati in če ne drugače, zadevo spraviti na sodišče. Gre za več milijonov denarnih nagrad, ki jim pripadajo.”