Ob sodobnejšem videzu sta s prenovo limuzina in Touring dobila skoraj v celoti elektrificirano ponudbo pogonskih agregatov. V prihodnje bo 48-voltni električni sistem serijsko pri modelih s štiri- in šestvaljniki. Za tiste, ki bi želeli potovati samo na elektriko, bo v prihodnje na voljo tudi kombijevska različica z oznako 530e Touring.
Serija 5 je eden najbolj tradicionalnih BMW-jevih modelov in tudi v aktualni generaciji G30/31 se dobro prodaja, saj so jih v zadnjih treh letih prodali že več kot 60 tisoč. Pri BMW-ju načrtujejo, da bodo s prodajo pričeli že julija, z zamudo bosta v prodajne salone prispela le 530e Touring in limuzinski 545e , ki ju v prodajnih salonih naj ne bi videvali pred novembrom 2020. Na samem začetku bo na voljo tudi 1.000 eksemplarjev posebne serije M Sport Edition, ki bo na voljo z vsemi štiri- in šestvaljniki.
Prenova je seriji 5 prinesla precej zunanjih sprememb, zato lahko brez zadržkov zapišemo, da avto že na prvi pogled zgleda modernejši od aktualnega modela. Nekoliko sta zrasli tudi “ledvički”, vseeno pa največjo spremembo na sprednjem delu predstavljajo svetila, ki so opcijsko na voljo tudi v laserski različici.
BMW je s prenovo konkretno posodobil tudi notranjost serije 5. BMW Live Cockpit Plus je še vedno standardno nameščen v samo armaturno ploščo, je pa zato spremenjen nabor stikal na volanskem obroču, na sredinski konzoli pa si je mogoče omisliti do 12,35-palca velik zaslon infozabavnega sistema, ki temelji na operacijskem sistemu BMW Operating System 7.0.
Pri BMW-ju bodo prenovljeno Petico kupcem ponudili v številnih okusih. Samo za Touring je na voljo sedem motornih možnosti, prvič bo Touring na voljo tudi kot priključni hibrid s kombinacijo dvolitrskega štirivaljnika s 184 KM in elektromotorja s 109 KM, kar pomeni sistemsko moč 292 KM. Limuzinska različica ponuja še bolj potentno hibridno možnost, in sicer model 545e, ki združuje vrstni šestvaljnik z 286 KM in že omenjeni elektromotor, kar pomeni sistemsko moč 394 KM. Onovni model ostaja 520i, ki pa torkrat premore tudi 48V-blagi hibridni sistem, vrh bencinske ponudbe pa je M550i xDrive v limuzinski izvedbi in s 4,4-litrskim V8, ki zmore 530 KM.
Dizelski del prodajne ponudbe začenja klasični model 520d s štirivaljnikom največje moči 190 KM, v modelih 530d in 540d pa najdemo enak pogonski agregat, vrstni šestvaljnik, ki v prvem primeru zmore 286 KM, v drugem pa 340 KM.