Šestkratni svetovni prvak je na prvem prostem treningu VN Madžarske, katero je v svoji karieri osvojil že sedemkrat, odpeljal najhitrejši čas kroga in sicer 1:16,003 minute in bil hitrejši od vseh treningov v lanski sezoni, čeprav je bil obut v trdo zmes gum.
Za Hamiltonom se je uvrstil njegov moštveni kolega Valtteri Bottas, ki je za Britancem sicer zaostal le za 0,086 sekunde, toda Finec je svoj čas dosegel na srednji zmesi gum. Prvi zasledovalec srebrnih puščic v črni zunanji podobi je bil Sergio Perez iz ekipe Racing Point, ki je za Hamiltonom zaostale več kot pol sekunde in to na mehki zmesi gum.
Slabo sekundo za Hamiltonom je na četrtem mestu zaostal moštveni kolega Mehičana Lance Stroll, ki je bil prav tako obut v mehko zmes gum. Peti čas je na srednji zmesi gum dosegel Daniel Ricciardo iz ekipe Renault, ki je zaostal okrog 1,2 sekunde. Šesti je bil Sebastian Vettel iz Ferrarija, ki je za Hamiltonom zaostal za 1,235 sekunde kljub mehki zmesi gum.
Neposredno za Vettlom se je uvrstil njegov moštveni kolega Charles Leclerc. Dirkač Red Bulla Max Verstappen kljub mehki zmesi ni mogel dlje kot do osmega mesta, deveti je bil Lando Norris iz McLarna, deseterico pa zaokrožuje Esteban Ocon iz Renaulta, ki je za Hamiltonom že zaostal za več kot 1,5 sekunde. Od enajstega mesta naprej pa so se dirkači razvrstili takole: Carlos Sainz, Kevin Magnussen, Alexander Albon, Romain Grosjean, Nicholas Latifi, Daniil Kvjat, Antonio Giovinazzi, George Russell, Robert Kubica (namesto Kimija Raikkonena) in Pierre Gasly.
Ker sta Monako in Singapur letos odpadla, je Madžarska tokrat najpočasnejša dirka sezone. Zaradi tega je večina ekip v primerjavi z Avstrijo na dirkalnike namestila posebne High-Downforce dele. Tu se največja razlika vidi na zadnjih krilcih in na tako imenovanih T-krilcih. Zaradi tega smo na začetku treninga videli številne aerodinamične merilne instrumente in posebno barvo.
Na podlagi le-te smo lahko opazili nove končne plošče zadnjega krilca pri dirkalniku Red Bulla. Slabe vesti pa so tokrat prihajale iz tabora Honde, kajti Pierre Gasly sploh ni mogel zapeljati na stezo, ker so Japonci ugotovili nepravilnosti na njegovi pogonski enoti.
Zaradi nižjih temperatur smo doživeli veliko napak pri zaviranjih. Žarišče je bila zavorna cona v prvem zavoju, kjer je postala že skorajda folklora, da se je kadilo pri desni sprednji gumi. Sergio Perez je svojo gumo celo uničil. Robert Kubica pa je že takoj po izhodu iz boksov uprizoril manjše vrtenje.
Za večji nemir pa sta poskrbela Max Verstappen in Nicholas Latifi. Mladi Nizozemec se je s strani Kanadčana počutil oviranega, zaradi česar je med njima prišlo do manjšega obračunavanja. Ko je Verstappen pozneje znova naletel na Latifija in se je komaj uspel ogniti, je ob prehitevanju rahlo zavil v smeri Kanadčana. Preko radijske zveze pa se je močno pritoževal nad letošnjim novincem Formule 1.