in ,

John ELKANN: FERRARI bo na zmage moral počakati vsaj do 2022

Ali je Mattia Binotto res preobremenjen na položaju šefa ekipe Ferrari? Kaj o tem meni predsednik John Elkann in kako cenjeni strokovnjak na področju menedžmenta ocenjuje situacijo z vozniki.

Ferrari je v krizi in mnogi strokovnjaki so mnenja, da je morda Mattia Binotto kot šef Ferrarijeve ekipe preobremenjen. Nekdanji voznik Formule 1, Timo Glock, je dejal: »Ne glede na vse je Mattia Binotto na vodilnem mestu. In ponavadi je, če gre kaj narobe, odgovoren tisti, ki vse skupaj nadzoruje.«

Nad šefom ekipe Ferrari je John Elkann. Vrhunski menedžer, rojen pred 44 leti v New Yorku, je mesto predsednika Ferrarija prevzel poleti 2018, ko je Sergio Marchionne izgubil boj z boleznijo. V intervjuju s kolegi iz Gazzetta dello Sport je Elkann spregovoril o Mattii Binottu in situaciji v Ferrariju.

Elkannova izjava izkazuje realizem prvega moža znamke Ferrari in pomeni dodatno razočaranje za Ferrarijeve navijače.

Elkann se je postavil Binottu v bran: »Mattia je v dirkaški oddelek Ferrarija prevzel pred letom dni. Ima vizijo in vse lastnosti zmagovalca, da poskrbi za novo zmagovalno obdobje Ferrarija. Pri Ferrariju je bil že z Jeanom Todtom in Michaelom Schumacherjem, zna zmagovati. Popolnoma mu zaupam.«

Glede Sebastiana Vettla prvi mož Ferrarija pravi: »V zadnjih desetih letih smo sodelovali z dirkači, kot sta Fernando Alonso in Sebastian Vettel, ki sta oba že osvajala naslove, preden sta prišla k Ferrariju. Težko je sestaviti nov zmagovalni cikel in prositi za potrpljenje nekoga, ki je že zmagoval, v nasprotju z voznikom, ki ima pred seboj še vso prihodnost. Z delom smo začeli že dolgo pred tem, kar se kaže tudi v podpisu petletne pogodbe s Charlesom Leclercem, ki je pri Ferrariju še nikoli nismo videli. Dirkalnik bomo z Leclercom in Carlosom Sainzom izboljšali.«

Toda na drugi strani Elkann ničesar ne olepšuje: »Da, gremo skozi težko obdobje. Od leta 2007 nismo osvojili vozniškega prvenstva in od leta 2008 nismo osvojili konstruktorskega. Zmagovalni cikli so se pojavili zaradi aerodinamične superiornosti Red Bulla in izjemne tehnologije Mercedesovih hibridnih pogonskih enot.«

»Že dolgo smo imeli strukturne pomanjkljivosti in smo izgubili na moči motorja. Realnost je, da dirkalnik ni konkurenčen. A vseeno že zdaj postavljamo temelje za močan Ferrari, ko se pravila leta 2022 spremenijo. Naši navijači trpijo skupaj z nami. Zato je treba biti do njih iskren. Čaka nas dolga pot. Vendar v Ferrariju v zadnjih desetih letih še nisem videl tako močnega duha povezanosti,« zaključuje Elkann.

1 komentar

Komentiraj

One Ping

  1. Pingback:

Komentiraj

Loading…

0

Ali lahko ASTON MARTIN postane vrhunsko moštvo?

Alex RINS po osvojenih šestih točkah: “Zelo sem ponosen sam nase”