in ,

CAMILLERI: FORMULA E ni pomembna za serijsko proizvodnjo

Ferrari nima zanimanja za vstop v Formulo E. Izvršni direktor Louis Camilleri je pojasnil svoje razloge in poudaril, da se raje spogledujejo z drugimi dirkalnimi serijami.

Ferrari ne načrtuje vstopa v Formulo E. To je pred kratkim v intervjuju za New York Times potrdil Louis Camilleri, izvršni direktor Ferrarija. Namesto tega je mogoče njihovo angažiranje v drugih dirkalnih serijah kot sta IndyCar ali pa WEC.

V Formuli E je veliko standardizirano in nimamo občutka, da je nujno pomembna za serijsko proizvodnjo,” je Camilleri povedal o električni seriji formul, ki je v preteklih letih doživela pravi razcvet med proizvajalci. “Radi smo aktivni na področjih, kjer lahko sami naredimo razliko. Težko je videti, kje bi si lahko v Formuli E ustvarili konkurenčno prednost.” V Formuli E namreč vsem dvanajstim ekipam baterije dostavlja McLaren, šasijo pa Spark – kot standardne dele. Proizvajalci lahko prosto razvijajo elektro motor, menjalnik, programsko opremo, pretvornik in dele zadnje osi. V Formuli E se od uvedbe aktualne generacije Gen2 uporablja enoten Brake-by-Wire sistem.

Louis Camilleri, izvršni direktor Ferrarija, je izdal, da za italijanskega proizvajalca Formula E ni zanimiva in je po njihovem mnenju nepomembna za serijsko proizvodnjo.

Trenutno v Formuli E manjka italijanski proizvajalec avtomobilov. Z Audijem, BMW-jem, Mercedesom in Porschejem so v Formuli E prisotni štirje nemški proizvajalci. Poleg tega so tukaj še britanski Jaguar, japonski Nissan, indijska Mahindra, kitajski NIO in monaški Venturi. Techteetah, ki svoje pogonske sklope dobiva od francoskega proizvajalca DS Automobiles, je nazadnje z Antoniom Felixom da Costo že tretjič zapored osvojil dirkaški naslov in ubranil naslov med proizvajalci.

Veliko bolj je za Italijane zanimiva serija IndyCar, spogledujejo pa se tudi s serijo WEC.

Vedno znova so se pojavljale govorice o vstopu Ferrarija ali Alfe Romea v Formulo E. A po besedah Camillerija do tega zaenkrat ne bo prišlo. “Opazujemo serijo IndyCar. To pa bo odvisno od fleksibilnosti bodočega pravilnika,” je izvršni direktor Ferrarija povedal v pogledu enotne šasije in aerodinamike.   

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

WOLFF naj bi ostal pri MERCEDESU, vendar njegova vloga ni dorečena

SZAFNAUER: BOLJŠEGA od VETTLA za nov projekt NE BI MOGLI DOBITI!