Ferrari ne načrtuje vstopa v Formulo E. To je pred kratkim v intervjuju za New York Times potrdil Louis Camilleri, izvršni direktor Ferrarija. Namesto tega je mogoče njihovo angažiranje v drugih dirkalnih serijah kot sta IndyCar ali pa WEC.
“V Formuli E je veliko standardizirano in nimamo občutka, da je nujno pomembna za serijsko proizvodnjo,” je Camilleri povedal o električni seriji formul, ki je v preteklih letih doživela pravi razcvet med proizvajalci. “Radi smo aktivni na področjih, kjer lahko sami naredimo razliko. Težko je videti, kje bi si lahko v Formuli E ustvarili konkurenčno prednost.” V Formuli E namreč vsem dvanajstim ekipam baterije dostavlja McLaren, šasijo pa Spark – kot standardne dele. Proizvajalci lahko prosto razvijajo elektro motor, menjalnik, programsko opremo, pretvornik in dele zadnje osi. V Formuli E se od uvedbe aktualne generacije Gen2 uporablja enoten Brake-by-Wire sistem.
Trenutno v Formuli E manjka italijanski proizvajalec avtomobilov. Z Audijem, BMW-jem, Mercedesom in Porschejem so v Formuli E prisotni štirje nemški proizvajalci. Poleg tega so tukaj še britanski Jaguar, japonski Nissan, indijska Mahindra, kitajski NIO in monaški Venturi. Techteetah, ki svoje pogonske sklope dobiva od francoskega proizvajalca DS Automobiles, je nazadnje z Antoniom Felixom da Costo že tretjič zapored osvojil dirkaški naslov in ubranil naslov med proizvajalci.
Vedno znova so se pojavljale govorice o vstopu Ferrarija ali Alfe Romea v Formulo E. A po besedah Camillerija do tega zaenkrat ne bo prišlo. “Opazujemo serijo IndyCar. To pa bo odvisno od fleksibilnosti bodočega pravilnika,” je izvršni direktor Ferrarija povedal v pogledu enotne šasije in aerodinamike.