in ,

Novi HYUNDAI TUCSON: Tehnološko napreden SUV z RADIKALNIM dizajnom

Novi Tucson ponuja najučinkovitejšo linijo pogonskih sklopov v segmentu kompaktnih športnih terencev, vključno s hibridom, priključnim hibridom in blagim 48-voltnim hibridom.

Hyundai je predstavil povsem novega Tucsona, ki ga krasi radikalna oblika in sodobna tehnika, pri korejski znamki pa so prepričani, da novinec postavlja nove standarde v segmentu kompaktnih športnih terencev. Poleg tega Tucson ponuja najučinkovitejšo linijo pogonskih sklopov v svojem razredu, s čimer poudarja Hyundaijevo zavezanost k čisti vožnji, hkrati pa ohranja pravi SUV-karakter.

Posebej zanimiva je zasnova sprednjega dela, ki jo zaznamuje maska brez okvirja, v katero so vgrajene tudi dnevne luči. Ko je avto ugasnjen, je težko ugotoviti, kje se rešetka dejansko konča in kje se začnejo luči. Žarometi avtomobila so nameščeni ločeno, ob pokrovu motorja. Tudi svetila na zadku so povsem samosvoje oblikovne zasnove.

Za pogon bodo skrbeli številni konvencionalni bencinski in dizelski motorji ter elektrificirani pogonski sklopi, vse od blage hibridne, hibridne in priključno hibridne različice. Za razliko od Kone novi Tucson ne bo imel popolnoma električne različice.

Osnovna motorja bosta 1,6-litrski turbobencinec s 150 KM in 1,6-litrski dizel s 115 KM. Ta motorja sicer nimata “električne pomoči”. V ponudbi bodo tudi tri blage hibridne različice. Gre za 1,6-litrske bencinske motorje s 150 in 180 KM in dizelski motor s 136 KM. Na voljo je tudi klasična hibridna različica z 1,6-litrskim motorjem in 230 KM, medtem ko bo vrh ponudbe priključni hibrid, katerega moč za zdaj ni znana. Skoraj vse različice je mogoče kombinirati s pogonom na vsa štiri kolesa, večino pa tudi s samodejnimi menjalniki.

Hyundai je objavil tudi tehnične podatke, ki kažejo, da bo najmočnejši hibrid pospešil do 100 km/h v osmih sekundah in dosegel največ 193 km/h, najpočasnejši pa bo osnovni dizel s pospeškom do 100 km/h v 12,1 sekunde in najvišjo hitrostjo 175 km/h. Podatki o porabi še niso objavljeni.

Novi Tucson je le nekoliko večji od predhodnika. V dolžino meri 450 cm, kar je 2 cm več kot pri predhodniku. Širši je za 1,5 centimetra in višji za pet milimetrov. Notranjost je tako kot pri predhodniku precej prostorna. Poleg tega imajo potniki na zadnjih sedežih zdaj še več prostora, prtljažnik pa je občutno zrasel. Njegov volumen je odvisen od motorizacije. V bencinski različici znaša 620 litrov, pri dizelskih motorjih 598 litrov, pri blagih hibridnih bencincih 577 litrov, pri blagih hibridnih dizlih 546 litrov in pri klasični hibridni različici 616 litrov. Diesel ima manj prostora zaradi rezervoarja AdBlue, blagi hibrid zaradi baterije, pri klasičnem hibridu pa je baterija pod zadnjimi sedeži, zato vse skupaj ne vpliva na velikost prtljažnika.

Tudi notranjost je popolnoma drugačna od tiste, ki smo je bili vajeni doslej pri Hyundaiju. Digitalni instrumenti pred voznikom imajo diagonalo 10,25 palca, prav tako kot zaslon na dotik, ki je spretno integriran v sredinsko konzolo in ne štrli nad armaturo. Pod njim so gumbi nove tripodročne klimatske naprave, na sredinski konzoli med sedežema pa različica s samodejnim menjalnikom nima prestavne ročice, ampak z menjalnikom voznik upravlja s pomočjo gumbov.

Tako kot predhodnika bodo pri Hyundaiju tudi novo generacijo modela Tucson izdelovali v češkem mestu Nošovice. Večina različic prihaja v prodajne salone do konca tega leta. Le na priključno hibridno različico bo treba počakati do naslednjega leta. Cene za zdaj ostajajo skrivnost.

Galerija: Hyundai Tucson

Komentiraj

Loading…

0

FIA ne bo preiskovala HAMILTONA zaradi sporne majice v MUGELLU

NÜRBURGRING upa na petkov nastop MICKA SCHUMACHERJA