in ,

Mercedes-Benz EQC 4×4² Concept: Naelektreni BIGFOOT

Novi Mercedes EQC 4 × 4² je najnovejša študija nemškega proizvajalca avtomobilov, ki električnega SUV-ja spreminja v ekstremnega offroaderja.

V pravem Mercedesovem terenskem duhu je novi EQC 4×4² zdaj približno 20 centimetrov bolj oddaljen od tal v primerjavi s standardnim serijskim modelom, zahvaljujoč delu iste ekipe, ki je že ustvarila koncept E 400 All-Terrain 4×4².

To vključuje močno spremenjeno vzmetenje, ki ima zdaj večtočkovno vpetje portalnih osi, pritrjenih na iste točke pritrditve karoserije kot serijski model. V kombinaciji s pnevmatikami 285/50 R 20 je novi EQC 4×4² od tal oddaljen 293 mm, 153 mm več kot standardni EQC, in je s tem tudi za 58 mm višje od razreda G.

Električni pogonski sklop ostaja enak kot pri običajnem serijskem EQC 400, ki ima dva elektromotorja s kombiniranimi 408 KM in litij-ionsko baterijo zmogljivosti 80 kWh. Mercedes ni razkril, kako daleč bo v različici EQC Bigfoot mogoče potovati z enim polnjenjem, a predvidevamo, da bo razdalja bistveno manjša kot 350 kilometrov, kot gre pričakovati od običajnega modela.

Novi Mercedes EQC 4×4² bo žal ostal oblikovalska študija, tako kot E 400 All-Terrain, ki so ga pri Mercedesu predstavili pred tem. Je pa vsekakor korak v pravo smer glede podobe električnih športnih terencev.

Galerija: Mercedes EQC 4×4²

VILLENEUVE znova kritičen do rojaka LANCEA STROLLA

HAAS in dirkači sezone 2021: Kaj se dogaja to z MAZEPINOM?