Bila je zadnja dirka, na kateri je dirkalnik s pogonskim agregatom Cosworth DFV, s katerimi so tekmovali od leta 1967, osvojil pole position. To je bil Keke Rosberg, finski dirkač Williamsa, ki je s prvega startnega položaja tudi začel dirko, a ga je kmalu prehitel Nelson Piquet v Brabhamu ter na koncu tudi slavil zmago. To je bil tudi zadnji pole position za dirkalnik z atmosferskim motorjem vse do leta 1989.
Hkrati je to bila dirka, na kateri nihče ni bil drugi. Leto prej so pri Brabhamu ponovno pričeli dolivati gorivo sredi dirke, saj so bili lažji dirkalniki med dirko bistveno hitrejši, ostala moštva pa so kmalu sledila in tako je sredi dirke Rosberg zavil v bokse, kjer so mu prvič v sezoni dolili gorivo, pri čemer se je dogodil tudi manjši požar.
Ko so ga pogasili, je Keke skočil nazaj v dirkalnik, odpeljal odlično dirko in na koncu končal kot drugi. Edina težava je bila, da so mu pri izhodu iz boksov s porivanjem pomagali mehaniki, kar je bilo v nasprotju s pravili, zato so ga pri FIA-i enostavno diskvalificirali.
Vse skupaj je bila vse prej kot dobra novica za Rosberga, ki so ga na VN Brazilije z drugega mesta diskvalificirali že leto poprej. Ko sta Niki Lauda in Jacques Laffite že mislila, da sta osvojila drugo in tretje mesto, Alain Prost pa točko, so pri FIA-i iz samo njim znanih razlogov javili, da drugo mesto ostaja prazno, kar je edinstven dogodek v zgodovini formule 1.
Komisarji so tisti dirkaški vikend sprejeli še eno čudno odločitev, saj so Andreo de Cesarisa, ki je zamudil na tehtanje, enostavno izključili iz kvalifikacij in same dirke.