Od včeraj so v ZDA znane poslovne številke od Liberty Media Group, večinskih lastnikov Formule 1. V tem poročilu je postalo tudi znano, da je v drugem kvartalu (april do junij) kraljevi razred motošporta povečal promet iz 585 na 620 milijonov dolarjev. Poslovni dobiček je v isti fazi narasel od 14 na 26 milijonov. Deset ekip Formule 1 je dobilo več denarja in sicer 335 milijonov dolarjev namesto 307. Vse navedbe so seveda v primerjavi z lansko periodo.
Povečanje prihodkov je zanimivo zaradi tega, ker finančno močna dirka v Bahrajnu ni na sporedu v drugem kvartalu temveč v prvem. V drugem kvartalu je bilo letos odpeljanih sedem dirk, toda z manj dobičkonosno dirko v Avstriji namesto dirke v Srednjem Vzhodu.

Liberty Media te številke komentira takole: “Prihodek iz pristojbin različnih prirediteljev je padel, ker v drugem kvartalu niso bile izvedene iste dirke kot v lanskem letu. Prihodki iz prodaje pravic prenosov dirka pa so narasli na podlagi pogodbenih in dogovorjenih višjih pristojbin. Prihodek iz reklam in sponzorjev je prav tako narasel zahvaljujoč novih pogodb. Izkupiček iz Paddock kluba pa ni tako visok zaradi omenjene porazdelitve dirk.”
Chase Carey, prvi mož Formule 1, pravi: “Po nekaj zelo napetih in razburljivih dirkah smo se odpravili na poletni premor. Veselimo se naraščajoče konkurenčnosti Red Bulla in Ferrarija, prav tako tudi dejstva, da lahko Honda znova zmaguje v Formuli 1. Prav tako smo tudi zelo srečni, da bomo imeli drugo sezono dokumentarca Formula One: Drive to Survine na pretočnem kanalu Netflix, kjer bodo tokrat sodelovale vse ekipe. Z našim poslovnim rezultatom smo zadovoljni in smo na pravi poti, kar zadeva naših ciljev za leto 2019.”