Še vedno ni jasno, kako natančno bodo izgledali dirkalniki Formule 1 generacije 2021. V okviru dirkaškega konca tedna v Singapurju so prvi možje ekip od športnega šefa Formule 1, Rossa Brawna, prejeli zadnje koncepte, čeprav se bo na dizajnu delalo še naprej. Pri šefih ekip je ta zadnji koncept poskrbel za začudenje, kajti dirkalniki letnika 2021 naj bi bili domnevno za debelih šest sekund na krog počasnejši od današnjih. Polovica časa naj bi prišla od novih 18 palčnih koles, druga polovica pa zaradi poenostavljene aerodinamike.

Oblika dirkalnikov, predvsem poenostavljena aerodinamika skrbi za masivne kritike. Christian Horner, šef ekipe Red Bull Racing, je v Singapurju povedal: “Nikakor si ne morem predstavljati, da med vsemi ekipami obstaja samo en oddelek aerodinamike, ki bi po prebranem predlogu pravilnika izkazoval navdušenje.” Ogorčenje Hornerja je seveda povsem razumljivo, kajti pri Red Bullu imajo pod svojim okriljem enega izmed najboljših oddelkov aerodinamike – razumljivo z Adrianom Neweyem na čelu.
Otmar Szafnauer, šef ekipe Racing Point, pa je zaskrbljeno povedal: “Moja največja skrb je v tem, da bodo novi dirkalniki še težji, generirali pa bodo manj podtlaka. Odvisno od steze, bi lahko časi krogov narasli od pet do sedem sekund. In če sem natančen, bomo po sprejetju zgornje meje proračuna, porabili 175 milijonov dolarjev za razvoj dirkalnika, ki bo komajda hitrejši od Formule 2. Ko sem se začel zanimati za Formulo 1, so bili to najhitrejši dirkalniki na planetu. In če navijačem tega ne bomo moglo več nuditi, potem se bo tukaj izgubilo nekaj zelo pomembnega.“