Mazdo MX-30 po vsej verjetnosti poganja elektromotor največje moči 104 kW (142 KM), ki zmore 260 Nm največjega navora (vse skupaj sicer še ni uradno), zmogljivost baterije je 35,5 kWh, kar zadošča za doseg do 200 kilometrov.

Za osnovo so v Hirošimi vzeli platformo SkyActiv, Mazda MX-30 pa je seveda do zob “oborožena” s sistemi aktivne in pasivne varnosti. Omenimo samo Smart Brake Support, ki po potrebi samodejno zavre v primeru, da modelu MX-30 pot prekriža nepredviden promet s strani.
Na krovu je tudi napreden sistem za sledenje sredini voznega pasu, ki se znajde tudi tam, kjer bankine niso urejene ali manjkajo črte na robu vozišča. Sistem za spremljanje vozil v mrtvem kotu je bil dodatno nadgrajen s signalom, ki voznika dodatno opozori, kadar le-ta spregleda opozorilno lučko v ogledalu.
Zunanjost modela MX-30 je prav tako zgodba, ki vleče vzporednice s številnimi Mazdinimi modeli. Oblikovno se ne razlikuje tako zelo od modela CX-30, ima vsaksebi se odpirajoča vrata kot smo jih nekoč poznali pri modelu RX-8, notranjost pa seveda sledi modernim trendom, ki narekujejo vsaj dva zaslona na dotik.