In Japonci so EQS-u dobesedno položili rdečo preprogo. Čeprav so Teslini električni avtomobili – v tem razredu – na trgu že sedem let in ker bo do premiere Mercedesove limuzine na trgu trajalo še najmanj tri leta, pa je EQS že sedaj močno zaželen foto-objekt številnih interesentov in ljubiteljev futurističnih avtomobilov. Kot da bi šlo za cesarjevo vozilo. In ker ima Japonska cesarja, je prav da se to novo električno vozilo blagovne znamke z zvezdo predstavi tudi v deželi vzhajajočega sonca.

Mercedes Vision EQS optično pušča tako impresiven vtis tudi zaradi njegovih širokogrudnih proporcev, saj se bohoti s 5,3 metra dolžine in mogočno 2,08-metrsko širino, pri čem v senco postavlja celo aktualni razred S, ki v dolžino meri 5,13 metra. V višino pa je EQS kot konceptno vozilo za šest centimetrov nižji od luksuznega brata z motorjem z notranjim izgorevanjem.

Kljub temu pa EQS ne deluje le na prvi pogled kot pogled na Mercedesa razreda S prihodnosti. Lokasta streha, ki se zaključi v zaobljen stopničast zadek, zares deluje kupejevsko in zgornja temna polovica karoserije optično odvzame višino iz silhuete.

Medosna razdalja je 3,26 metra (pri S-razredu je le-ta 3,04 metra), kar pomeni, da je sprednji previs res kratek in to ob pogledu iz strani daje vtis kot da bi bila pred ogromnimi prednjimi kolesi (24 palcev, tudi zadaj) maska precej visoko dvignjena. S sprednje strani pa je sprednji odbijač povlečen daleč za razred EQ tipično zaprto in z LED-svetili osvetljeno masko, kar to konceptno vozilo dela še bolj impozantno.
