Obsežne spremembe pravil za leto 2021 še niso dokončno rešene, a kljub temu se odgovorni Formule 1 že ukvarjajo s prihodnostjo motorjev v kraljevem razredu motošporta. Kajti zdajšnji 1,6 litrski V6 turbo hibridni motor, ki je bil v Formulo 1 uveden leta 2014, naj bi bil leta 2025 ali 2026 zamenjan z naslednjo generacijo pogonskih enot. Ta naj bi aktualne motorje prekosila v učinkovitosti in po besedah Pata Symondsa, tehnika pri Formuli 1, bomo še naprej imeli hibridne motorje. In Symonds si lahko pri motorju z notranjim izgorevanjem predstavlja tudi dvotaktni motor, kar je pojasnil na konferenci učinkovitosti energije Motorsport Industry Association.

“Tačas se ukvarjamo z vprašanjem, kako naj izgledajo pogoni v prihodnosti,” poudari Symonds. Če bi o tem odločal sam, potem bi lahko v prihodnje za pravi zvok v kraljevem razredu motošporta skrbel dvotaktni motor. “To zelo zagovarjam, kajti ti motorji so učinkovitejši, imajo sijajen zvok in mnoge težave, ki jih poznamo od prej, danes niso več aktualne. Dvotaktni motor tačas doživlja povratek in učinkovitost se pri cestni verziji nahaja že pri okrog 50 odstotkih,” poudari Britanec. “Neposreden vbrizg in novi vžigalni sistemi so nove verzije dvotaktnih motorjev spravile na nivo in so zelo učinkoviti ter povzročajo manj emisij. Menim, da imajo dobro prihodnost.“

Toda tehnični strokovnjak pojasni, da motorji z notranjim izgorevanjem že zdaleč niso odsluženi. “Menim, da bomo še lep čas uporabljali motorje z notranjim izgorevanjem, zagotovo dlje, kot to menijo nekateri politiki, kajti politika tačas vse stavi na karto električnih avtomobilov.” Pri slednjih ni kaj za izpostavljati. “Vendar pa obstajajo razlogi, zakaj niso rešitev za vsakogar,” je prepričan nekdanji tehnik moštev Renault in Williams.