Ob novem imenu je Kiina limuzina dobila tudi popoln nabor novih tehničnih rešitev in asistenčnih sistemov. V primerjavi z Optimo je K5 seveda dobil tipičen Kiin “tigrov nos”, ki se zajeda v razpotegnjene žaromete, malce v slogu nekdanjevega Mitsubishijevega modela Galant.
Osnovni model poganja 1,6-litrski prisilno polnjen štirivaljnik s 134 kW (180 KM) in 264 Nm maksimalnega navora, ki sodeluje z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Bolj športnim dušam je namenjen model z oznako GT in 2,5-litrskim štirivaljnikom največje moči 216 kW (290 KM) in 422 Nm največjega navora. Motor sodeluje z novim osemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DCT, za doplačilo pa si je vse skupaj mogoče omisliti še s štirikolesnim pogonom.
Nova platforma ponuja tudi več prostora za potnike, hkrati pa omogoča boljšo vodljivost in ima nižje težišče od predhodnice. Notranjost izžareva športno noto, sploh modeli GT, nad varnostjo voznika in potnikov pa bdi skupek sistemov Kia Drive Wise, ki med drugim zaobjema sistem za preprečevanje frontalnega trka, sistem za zaviranje v sili, sistem za sledenje voznemu pasu in številni drugi asistenčni sistemi.
In zdaj še malo manj vedra vest, naslednice modela Kia Optima ne bomo dočakali na evropskih tleh.