Aprilia se je v MotoGP vrnila leta 2015. Od takrat so bili večinoma uvrščeni bolj pri repu razpredelnice. Leta 2020 so z novim RS-GP storili korak naprej. Aleix Espargaro je doslej zasedel deseto, enajsto in dvanajsto mesto. Vrhunec je bil četrti štartni položaj v Brnu.
Tudi če novi RS-GP kaže potencial, do vrha še vedno manjka precej. Še posebej v primerjavi s KTM-om, ki se je prvenstvu MotoGP pridružil leta 2017. Espargaro pravi: “Nimamo časa. To je svetovno prvenstvo. Tukaj sem že štiri leta, Aprilia šest let.”
“Zakaj bi potrebovali več časa kot naša konkurenca? Imeli smo enake pogoje. Sam moram poskrbeti, da sem v najboljši formi. Ekipa mora z novim motorjem pokazati svoj potencial,” dodaja Španec.
Srce novega motocikla Aprilia RS-GP 2020 je nov motor V4-zasnove z 90-stopinjskim kotom. Le-ta je omogočil drugačno zasnovo celotnega motocikla. “Porazdelitev teže je veliko boljša kot lani,” poudarja Espargaro: “Lani smo imeli nekaj težav s porazdelitvijo teže. Pogosto nismo imeli dovolj teže na zadnjem kolesu. Takoj, ko smo ojačali motorno zavoro, pnevmatika ni dovolj pritiskala na tla. Z novim motociklom se to ne dogaja več.”
Novi motocikel je korak naprej, a še vedno obstajajo primanjkljaji v primerjavi s konkurenco. “Bolje se počutim v hitrih ovinkih kot v počasnih,” pravi Espargaro. “Iz zaprtih ovinkov ne morem pospeševati. V prvem trenutku pospeševanja nam primanjkuje navora.”
Kljub temu je Aprilia napredovala, saj je bil v Spielbergu RS-GP eden najhitrejših motociklov na ravninah.