Peugeot je nameraval svojega predstavnika predstaviti šele ob 12.30, a se je očitno nekdo zmotil pri pretvarjanju časov iz britanskega v srednjeevropski čas. Vsekakor je Peugeot že napovedal, da gre za Le Mans Hypercar, še preden se je tiskovna konferenca sploh začela.
Del Peugeotovega projekta je tudi francosko naftno podjetje Total, kar je sicer pričakovano. Pri ACO so Shell že pred dvema sezonama postavili pred vrata in pripeljali Total, da bi v celotno zgodbo zvabili še Peugeot. Po takrat napovedanih pravilih LMP1 pa Peugeot vseeno ni hotel sodelovati.
Galerija: Peugeot LMH
Peugeotov dirkalnik razreda LMH (Le Mans Hypercar) bo imel sistemsko moč 680 KM, kot določajo predpisi. Od tega se na sprednja kolesa prenaša do 272 KM, torej 200 kilovatov. To je bistveno več kot pri dirkalnikih LMDh, pri katerih je za zdaj napovedan le hibrid s 45 KM.
Objavljena tudi uradna pravila razreda LMDh
ACO je objavil tudi dokončna pravila za LMDh. Avto bo stal največ milijon evrov. Bosch bo dobavil hibridni sistem, Williams baterijo in XTrac menjalnik. Omejitev stroškov je 300.000 evrov za hibridni sistem in 345.000 evrov za šasijo. Vozila bodo spet široka dva metra in bodo imela enotno medosno razdaljo. Dolžina je nastavljena na največ 5,1 metra. Ni še povsem jasno, ali bodo razred uvedli v letu 2022 ali 2023. Štirje proizvajalci aktualnega razreda LMP2, torej Oreca, Ligier, Dallara in Multimatic bodo nastopali tudi v novem razredu.
Galerija: ByKolles PMC Project LMH
Brez kakršne koli predhodne napovedi je tudi ekipa ByKolles objavila informacije o svojem LMH-projektu in pokazala svoje novo vozilo. Ime “Enso” je preteklost, zdaj se zadevščina imenuje PMC LMH. ByKolles bo v WEC 2021 tekmoval skupaj s Toyoto, Glickenhausom in Alpineom v novem razredu Hypercar.