in

Fabio QUARTARARO: Izbira letošnjega MOTOCIKLA je bila NAPAKA

Fabio Quartararo je imel pred začetkom sezone možnost, da v Petronas Yamahi uporablja tovarniški motor Yamahe za sezono 2020 in ne motorja za sezono 2019, kot ga je uporabljal Franco Morbidelli.

Poteza, da je sprejel ponudbo, je bila po njegovem mnenju napačna, saj je lanski motor Yamahe veliko bolj konkurenčen. To, da je lanski motor boljši, sta potrdila tudi Maverick Vinales in Valentino Rossi, slednji sicer nekoliko zadržano, saj po njegovem mnenju tudi lanski motor ni bil dovolj hiter.

Quartararo je dejal, da se od dirke v Le Mansu ni počutil več dobro na motorju in ni mogel dosegati hitrih krogov. Oba z Vinalesom si želita, da bi pri Yamahi vzeli motor iz sezone 2019 in ga začeli nadgrajevati za naslednjo sezono, kolikor bo le mogoče zaradi zamrznitve razvoja motorja. Oba dirkača sta tudi čestitala novemu svetovnemu prvaku Miru in dejala, da si je zaslužil naslov, saj je v letošnji sezoni prikazal največjo konstantnost.

Lestvica za svetovno prvenstvo dokazuje, da je morda motor iz sezone 2019 res boljši, saj je Moribidelli, ki sedi na lanskem motorju, trenutno drugi na lestvici in je pred vsemi tremi dirkači Yamahe, ki uporabljajo letošnji motor. V letošnji sezoni je bil tovarniški motor Yamahe najbolj konkurenčen v Jerezu in Barceloni na ostalih progah pa so bili rezultati sila povprečni.

Yamaha je bila letos konkurenčna le v Jerezu in Barceloni, na drugih dirkališčih pa so bili rezultati sila povprečni.

Francoza je posebej zmotilo, da ni bilo napredka med obema vikendoma v Valencii in so bili zato njegovi časi povprečni skozi oba vikenda. Petek pred dirko za VN Valencie je bil po njegovem mnenju najhujši v njegovem življenju. Časa kroga nikakor ni mogel izboljšati in občutek na motorju je bil obupen. Napredek se je zgodil le pri zavorah, saj lahko z Yamaho zavirajo kasneje in tako je občutek na motorju vseeno nekoliko boljši.

Franco Morbidelli pa je ravno obratnega mnenja in pravi, da bi bila napaka če bi se tovarniška dirkača odločila, da v sezoni 2021 uporabljata motor iz sezone 2019, prav iz razloga, ker je Dorna zamrznila razvoj letošnjega motorja za naslednjo sezono.

Rešitev se mogoče skriva, da bi poskusili združiti okvir iz sezone 2019 in letošnji motor, ter bi tako dobili kombinacijo, ki bi bila bolj konkurenčna, vendar pa se na drugi strani poraja vprašanje ali je to sploh možno.

Komentiraj

Loading…

0

BINOTTO naj bi izpustil tudi obe dirki v BAHRAJNU

KUBICA letos še z dvema prostima treningoma za ALFO ROMEO