Novi pravilnik z novimi revolucionarnimi dirkalniki je bil zaradi pandemije koronavirusa prestavljen na leto 2022, tako da bodo ekipe letošnje prvenstvo opravile z lanskimi dirkalniki, katere lahko na podlagi razvojnih žetonov – vsaka ekipa je dobila dva – izboljšajo na določenih področjih. In kaj bo novega v letošnjem letu?
EKIPE
Letos v Formulo 1 ni vstopila nobena nova ekipa, vendar bosta dve moštvi v primerjavi z lanskim letom tokrat nastopili pod novim imenom.
Racing Point bo v treh letih preimenovan že drugič. Ekipa, prej znana kot Force India, bo letos nastopila pod imenom Aston Martin. Kanadski milijarder Lawrence Stroll, ki je nekdanjo ekipo indijskega mogotca Vijaya Mallye kupil sredi leta 2018, je namreč lani prevzel tudi nadzorni delež britanskega proizvajalca luksuznih športnih avtomobilov. Aston Martin je bil do lanskega leta imenski sponzor ekipe Red Bull Racing, vendar je to sodelovanje končano, saj bodo nastopil z lastnim moštvom.

Vendar to ne bo prvi nastop Aston Martina v Formuli 1, kajti že v sezonah 1959 in 1960 so tekmovali na petih dirkah. Letos se bo na štartni vrsti pojavila še ena blagovna znamka športnih avtomobilov. Renault je namreč svojo ekipo Formule 1 preimenoval v Alpine, lastno vrhunsko blagovno znamko. Zanimivo pa je še dejstvo, da sta obe ekipi v svoje vrste zvabili večkratna svetovna prvaka.
Na strani motorjev je ena sprememba, saj je ekipa McLaren prešla na Mercedesove motorje, Renault oziroma Alpine pa bo tako edina ekipa s francoskimi pogonskimi enotami. Na drugi strani pa bosta ekipi Red Bull Racing in AlphaTauri letos odpeljali zadnjo sezono s Hondo, ki bo po koncu letošnjega leta zapustila Formulo 1. Obe ekipi še nista potrdili dobavitelja motorjev za sezono 2022. V primeru, da do sredine letošnje sezone ne bo dogovora – ali bo Red Bull v lastni režiji nadaljeval uporabo japonskih agregatov -, bi se lahko od Renaulta zahtevalo, da omenjeni ekipi oskrbi s svojimi motorji.
DIRKAČI
Za letošnjo sezoni je od 20-ih sedežev nove lastnike dobilo osem in ti so:

Sergio Perez se je pridružil Red Bullu namesto Alexa Albona
Daniel Ricciardo se je pridružil McLarnu namesto Carlosa Sainza
Sebastian Vettel se je pridružil Aston Martinu namesto Sergia Pereza
Fernando Alonso se je pridružil Alpine namesto Daniela Ricciarda
Carlos Sainz se je pridružil Ferrariju namesto Sebastiana Vettla
Yuki Tsunoda se je pridružil AlphaTauriju namesto Daniila Kvjata
Mick Schumacher in Nikita Mazepin sta se pridružila Haasu namesto Romaina Grosjeana in Kevina Magnussena
Ekipi Alfa Romeo in Williams sta potrdili zdajšnja dirkača, Mercedes je že potrdil Valtterija Bottas, pričakuje pa se, da bo novo pogodbo kmalu podpisal tudi plemiški dirkač Sir Lewis Hamilton.
DIRKE
Na letošnjem koledarju je predvidenih rekordnih 23 dirk, čeprav pri dveh obstaja še neznanka. Prireditelj četrte dirke sezone še ni objavljen, na tem mestu bi moral biti Vietnam. Imola, ki je lani novembra gostila dirko VN Emilije Romanje, je največji favorit, da zasede to mesto. Formula 1 bo svoji prvi dirko v Savdski Arabiji izvedla novembra. Vendar postavitev nove ulične steze v Džedi še ni razkrita in potrjena. Prenovljena steza v Zandvoortu, ki naj bi lani maja doživela svojo premiero, se na urnik vrača v poznejšem terminu in sicer septembra.

V pogledu podpornih dirk dirkaškega konca tedna Formule 1, se je veliko spremenilo. Formula 2 in Formula 3 se ne bosta več izvajali v istih vikendih, povrhu pa bosta obe nižji seriji v dirkaškem koncu tedna izvedli tri namesto dveh dirk. Formulo 1 bo na osmih dirkaških koncih tedna podprla tudi ženska dirkalna serija W-Series.
NOVA PRAVILA
Novi obsežni pravilnik Formule 1 je bil prvotno načrtovan za letošnje leto, toda zaradi situacije s pandemijo koronavirusa, je bilo to prestavljeno na leto 2022. Ekipam pa je bilo sporočeno, da lahko za letošnjo sezono le deloma spremenijo obstoječe dirkalnike, zato so jim podelili razvojne žetone, s katerimi bodo lahko opravili izboljšave na določenih področjih. McLaren bo oba žetona uporabil za novega dobavitelja pogonskih enot, tehnična novost, ki je v lanskem letu dvignila največ prahu (poleg roza Mercedesa), sistem DAS v dirkalnikih srebrnih puščic, pa je prepovedana.

Ekipam je bilo do konca leta 2020 prepovedano delati in razvijati dirkalnike sezone 2022, od danes naprej pa lahko začnejo z deli. Mnogi so dejali – predvsem Ferrari -, da bodo razvoju novih dirkalnikov sezone 2022 dali prednost pred nadaljnjim razvojem dirkalnikov lanske sezone. Da bi nekoliko zajezili povečanje podtlaka, so bile uvedene nekatere nove aerodinamične omejitve. Sem spada tudi novo dno dirkalnika.
In potem je tukaj še zgornja meja proračuna. Ekipe morajo sedaj delovati v strogih mejah porabe. Letos bodo lahko porabili 145 milijonov dolarjev, čeprav obstajajo izjeme, kajti v to mejo niso vključene plače dirkačev in stroški trženja. Na koncu pa dodajmo še manjše spremembe pri dirkaškem koncu tedna. Oba petkova prosta treninga bosta sedaj trajala po 60 minut (prej 90 minut). Tako bodo imele ekipe za priprave na kvalifikacije in dirko namesto štirih ur samo še tri ure. Tudi na področju zimskih testiranj pred sezono je prišlo do spremembe. Namesto šestih dni v lanskem letu, bodo imele ekipe za pripravo dirkalnika le še tri dni.