in ,

V HINWILU se potihoma sprašujejo: Ali je dirkalnik C41 boljši kot sta DIRKAČA?

Ekipa Alfa Romeo lahko letošnjo spodletelo sezono reši le še tako, da na zadnjih štirih dirkah izniči zaostanek 12 točk za Williamsom in tako prvenstvo konča na osmem mestu.

Foto: HB Press

V Hinwilu še potihoma verjamejo, da bodo v Interlagosu, kjer je ta konec tedna naslednja dirka VN Brazilije in potem še na preostalih treh na arabskem polotoku uspeli doseči čudež.

Toda potem ko je Williams na Madžarskem in Belgiji osvojil 20 točk, bo ta misija zelo težka. In v zadnjem času se v tovarni v Hinwilu potihoma ali vse glasneje sprašujejo: Ali je letošnji dirkalnik Alfe Romea, ki sliši na ime C41, boljši kot se ga drži sloves – ali celo boljši od obeh dirkačev Kimija Raikkonena in Antonia Giovinazzija? Šef ekipe Frederic Vasseur bi se temu vprašanju zagotovo na široko ognil. Toda sedem enajstih mest se mu je zagotovo usedlo v želodec. “Vemo, da lahko do konca sezone osvojimo še točke.

Na drugih testiranjih pred letošnjo sezono v Bahrajnu se je dirkalnika Alfe Romea z imenom C41 izkazal za “raketo”, toda tekom sezone smo videli povsem drugačno sliko – Foto: HB Press

Zanimivo, da je na tridnevnih testiranjih pred sezono v Bahrajnu dirkalnik C41 letel kot raketa. Dirkača sta bila navdušena in Alfa Romeo je za svoj dirkalnik od svetovne javnosti dobil dobre ocene. Strokovnjaki so ekipi napovedovali dobro uvrstitev v sredini polja Formule 1. Toda po 18 dirkah sezone je realnost povsem drugačna. Že na uvodni dirki v Bahrajnu, kjer so potekala druga testiranja, sta dirkača zasedla mesti 11 in 12. Šele v Monaku je Giovinazzi osvojil prvo točko – edino v tej sezoni doslej.

Zdi se, da je mladi Italijan enostavno preobremenjen, saj je v Monzi in Zadvoortu zapravil dve odlični štartni mesti (obakrat je štartal kot sedmi) že v prvem zavoju. Letos se je proslavil z napakami in trčenji, kar je povzročilo dvome v njegove sposobnosti. V Mehiki pa je bila ekipa tista, ki mu je z napačno strategijo odvzela možnosti za osvojitev točk.

V moštveni tovarni v Hinwilu se medtem vse glasneje sprašujejo, ali je morda letošnji dirkalnik C41 boljši, kot sta oba dirkača Raikkonen in Giovinazzi? – Foto: HB Press

Bolje se je v Mehiki z osmim mestom odrezal Kimi Raikkonen, toda tudi finskemu rutinerju so se pogosto prikradle nerazumljive napake, kot na primer v Spielbergu. In svetovni prvak iz leta 2007 je verjetno še vedno frustriran, ker je Giovinazzi v Turčiji ekipi zapravil pomembne točke, ker je ignoriral moštveni ukaz.

Ali se je dirkalnik C41 s strani dirkačev tekom sezone razvijal v pravo in dobro smer, se lahko le domneva. Tukaj naj bi bil Valtteri Bottas, novi prvi dirkač ekipe v sezoni 2022, bolje tehnično podkovan. Toda problem bi lahko predstavljal povsem novi dirkalnik C42. Prav mogoče je, da inženirjem v novo sezono 2022 ne bo uspelo narediti tako hitrega dirkalnika, kot je bil C41 pred osmimi meseci v puščavi Bahrajna.                         

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Vroča govorica: Ali se Otmar SZAFNAUER iz ASTON MARTINA seli v ekipo ALPINE?

LECLERC je pojasnil zakaj zamuda pri izmenjavi navodil ekipe z SAINZEM.