RAZLAGA: Zakaj je bil Lewis HAMILTON pravzaprav DISKVALIFICIRAN?

Pred sprint dirko so komisarji dodatno pojasnili, zakaj so Hamiltonu izrekli kazen: “Laično gledano, obstaja razmik med zgornjim in spodnjim delom zadnjega krilca. Ko DRS ni aktiviran, mora biti ta razdalja med 10 mm in 15 mm. Tukaj ni bilo nepravilnosti.”

“Ko je DRS aktiviran, kar dvigne zgornji element krilca v plosko lego, mora biti reža med 10 mm in 85 mm. Največji razmik v skladu s TD/011-19 izmeri s potiskanjem merila dolžine 85 mm proti sami vrzeli z maksimalno obremenitvijo 10 N (deset njutnov). Če gre merilo skozi, gre za kršenje pravil.”

Lewis Hamilton je bil diskvalificiran zaradi preširoke odprtine na zgornjem delu zadnjega krilca pri aktiviranem DRS-u.

“V tem primeru merilo ne bi šlo skozi na notranjem del krilca, gre pa na zunanjem delu krilca. Preizkus je bil ponovljen štirikrat in z dvema različnima meriloma, enkrat tudi v prisotnosti komisarjev in predstavnikov tekmecev.”

https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/1459578830960615425

Komisarji so se resda strinjali, da je krilce padlo na testu, ker je nekaj “najverjetneje šlo narobe”, a se je FIA vseeno odločila kaznovati Hamiltona in Mercedes: “V tem primeru pri Mercedesu kot obrambo ne morejo uporabiti ugovora, da gre za nepravilnost, s katero niso pridobili nedovoljene prednosti, zato so komisarji izrekli kazen tehnično neustreznost dirkalnika, kar je diskvalifikacija s kvalifikacij.”

Verstappen ima torej odlične možnosti, da k svoji prednosti 19 točk pred Hamiltonom doda še tri dodatne, njegova ekipa pa bi, če bosta oba Red Bulla končala na stopničkah sprint dirke, lahko v že danes prehitela Mercedes na lestvici konstruktorjev.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO