Honda je sporočila, da se Marc Marquez sooča s ponovitvijo dvojnega vida, potem ko je na ogrevanjih za VN Indonezije grdo padel ter utrpel pretres možganov.
Šestkratni svetovni prvak je utrpel močan udarec v glavo, ko je pri 186km/h padel in trdo pristal na tleh. Španca, ki po padcu ni kazal hujših poškodb, so nato odpeljali v bolnišnico, kjer so zdravniki ugotovili pretres možganov, a brez drugih večjih poškodb. Kot veleva postopek, mu nastopa na dirki niso dovolili, kar se je izkazalo za pravilno odločitev, saj je dirkač Honde sporočil, da je ob vrnitvi v Španijo znova imel težave z vidom.
Po besedah Marqueza gre za enako, toda ne tako hudo poškodbo očesnega živca, zaradi katere je lani, po padcu na treningu motokrosa, izpustil zadnji dve dirki sezone, izkusil pa jo je že leta 2011, ko je še kot dirkač razreda Moto2 padel v Maleziji.
“Na poti iz Indonezije sem imel težave z vidom, zato sem obiskal Dr. Sancheza, ki je potrdil diplopio (dvojni vid). K sreči tokrat poškodba ni tako resna, kot lani, toda zdaj moram veliko počivati in videti, kako bo potekalo zdravljenje.,” je Marquez sporočil svojim sledilcem na socialnih omrežjih.
Marquez bo prihodnji teden opravil še en zdravniški pregled, kjer bodo ocenili napredek pri zdravljenju in se nato odločili o nadaljnjem zdravljenju. Nazadnje je do vrnitve na motocikel potreboval tri mesece, zato je nastop na naslednji dirki MotoGP v Argentini, ki bo 3. aprila, pod vprašajem.
Pri Hondi medtem še vedno preiskujejo vzrok za Marquezov padec, a šef ekipe, Alberto Puig pravi, da bo potreben “poglobljen” pogovor z Michelinom, ki je na dirko v Indonezijo pripeljal gume s štiri leta staro konstrukcijo.
Na drugi strani pri Michelinu vztrajajo, da krivda ni njihova, ter da podatki ne kažejo, da bi bilo karkoli narobe z gumami. “Imamo podatke z dirkaškega konca tedna in jasno je, da ni bilo nikakršnih težav, le moštva so morala najti prave nastavitve,” je pojasnil Piero Tarramso, Michelinov šef.
“Slišal sem govorice o štiri ali pet let starih gumah, in moram pojasniti, da so bile zmesi gum enake, kot na testiranjih, le konstrukcija gum je bila drugačna,” je povedal in dodal, da bodo enako konstrukcijo gum, kot v Indoneziji, uporabili na vseh dirkah, kjer bodo temperature visoke. “Na razpolago imamo štiri različne konstrukcije gum, dve standardni in dve primerni za visoke temperature. Ti dve bomo uporabili vsakič, ko bomo čutili, da dirkači potrebujejo več varnosti, saj je varnost za nas na prvem mestu.”