Aleix Espargaro
in

Aleix ESPARGARO pojasnil, zakaj je PREHITRO slavil 2. MESTO

Aleix Espargaro je po dirki priznal, da je bila njegova napaka ob koncu povezana s postavitvijo table njegovega mehanika ter števca krogov na velikem stolpu.

Španec se je za napako s katero je z drugega zdrsnil na peto mesto takoj po koncu dirke opravičil moštvu Aprilie. Kot je dodal je moral zaradi postavitve table mehanikov njegovega moštva za štetje krogov gledati na stolp. Ob tem pa je pozabil, da se zadnji krog v Barceloni šteje kot krog 0 (L-0) in ne L-1.

“Lahko se le opravičim za napako, ki na tem nivoju ni sprejemljiva,” je dejal Espargaro po napaki, ki ga je stala drugega mesta ter še povečala zaostanek v skupnem seštevku za vodilnim Quartararojem.

“Bila je čisto moja napaka. Tabla iz garaže je bila preblizu prvemu zavoju, bila je prva po vrsti. Prav zato nisem imel časa gledati koliko krogov je do konca ter prednosti pred Martinom.”

“Vozil sem povsem na limitu ter na tabli spremljal samo prenost pred Martinom. Koliko krogov je do konca pa sem gledal na velikem stolpu. Videl sem L1 in zato odpeljal še en krog. Pozabil pa sem, da je tu zadnji krog označen z številko 0.”

“Ob koncu kroga sem spustil ročico za plin saj sem mislil, da je dirke konec. Žalosten sem zaradi moštva. Danes smo izgubili 9 dragocenih točk. Če se želimo boriti za naslov, si takšnih napak ne smem privoščiti.”

Dirkač Aprilie meni, da bi se danes lahko boril tudi za zmago a so ga v moštvo opozorili naj bo previden na začetku dirke, da ne bi preveč obrabil pnevmatik.

“Včeraj so mi v moštvu dejali, da preveč obrabljam pnevmatike, zato sem bil v uvodu nekoliko bolj previden. To je bila napaka saj ob koncu dirke moje pnevmatike niso bile zelo obrabljene. Toda Fabio je bil že predaleč in ne bi ga mogel več ujeti. Fabio danes ni bil hitrejši ampak zgolj pametnejši od mene, saj je na začetku vozil hitreje ter si privozil varno prednost.”

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Walter RÖHRL: Naj VETTEL že enkrat NEHA!

Jenson BUTTON: HAMILTON ni vajen voziti NEKONKURENČNEGA dirkalnika