Kitajski trg električnih vozil še naprej raste, tako v smislu prodaje vozil kot števila proizvajalcev teh vozil. Eno zadnjih podjetij, ki je začelo poslovati v sektorju električnih vozil v državi, se imenuje Avatr. Tukaj gre za skupno podjetje med Changam Automobile, ponudnikom litij-ionskih baterij CATL in Huaweijem (pri nas znan po pametnih telefonih).
Avatr 11 (izgovarja se Avatr ena ena in ne enajst) je prvi serijski model znamke in je zagotovo nekaj, kar si zasluži našo pozornost, kljub dejstvu, da zaenkrat ni načrtov za lansiranje izven države, predvsem na ameriški trg. Kolegi pri Wheelsboy so nedavno imeli priložnost preizkusiti Avatr 11 in so bili tako prijazni, da so delili ekskluzivne fotografije, katere tudi sami objavljamo. Poleg tega je tukaj še video pregled električnega SUV-ja na kanalu Youtube.

Obstaja nekaj zelo zanimivih poudarkov, o katerih je vredno govoriti. Najprej cena. Na Kitajskem Avatr 11 stane domače kupce preračunano med 47.000 in 63.000 dolarji, zaradi česar je v osnovni ceni nekoliko dražji od Tesle modela Y. Toda 11-ka je v primerjavi s Teslo s 4,9 metra daljša in z 2,0 metra širša od Američana.
Obstaja tudi zmogljivost, ki ustreza navedeni ceni. Različica z dvema motorjema, predstavljena v video posnetku, uporablja električne motorje podjetja Huawei in ima največjo moč 578 KM ter 479 Nm navora. To je dovolj za sprint od 0 do 100 km/h v slabih 4 sekundah. Podjetje CATL zagotavlja baterijo, ki ima v tem primeru kapaciteto 116 kWh za doseg 675 kilometrov, vendar po kitajskem standardu CLTC.
Ena stvar, ki bi jo pričakovali pri tej ceni, je standardno oziroma serijsko zračno vzmetenje. Avatr 11 tega nima niti med opcijami, vendar se zdi, da to ne škoduje kakovosti vožnje ali vodljivosti tega SUV-ja, glede na slišano v oceni. Kakšen je občutek vozila na cesti, kakšna je tehnika Huaweija in kako hiter je dejansko ta kitajski SUV? Video posnetek vsebuje vse odgovore.









