Malo več kot dve leti je minilo, odkar je MG presenetil mnoge s predstavitvijo koncepta Cyberster. Morebitni serijski model je bil delno razkrit že pred nekaj meseci, šele zdaj pa nam je znamka v lasti SAIC pokazala notranjost električnega roadsterja. Na presenečenje vseh je notranjost v primerjavi s spektakularnim razstavnim avtomobilom precej “shujšana“.
MG Cyberster je najnovejši električni avtomobil z ukrivljenim zaslonom, ki povezuje digitalno armaturno ploščo z zaslonom na dotik infozabavnega sistema. Sredinska konzola z nekaterimi običajnimi upravljalnimi elementi spominja na Chevrolet Corvette C7. Gumbi za izbiro prestav so precej veliki in se nahajajo na levi strani zaslona, ki je videti kot portretni zaslon. Na voljo so tudi trije gumbi za odpiranje metuljastih vrat in zložljive strehe. V nadaljevanju je bolj spodaj par držal za skodelice. Na srečo je izginil Yoke-volan, ki je bil prisoten še v študiji. Na voljo sta rdeči gumb z oznako “Super“, ki domnevno izbere najbolj športne nastavitve, in drugi gumb z volanom, ki (domnevno) izbere način vožnje.

Stikalo za električno parkirno zavoro se nahaja na levi strani volana. Na istem mestu lahko nastavimo višino žarometov in odpremo platneno streho. Na splošno pa je notranjost precej elegantna in daje vtis velikega potovalnega vozila in ne športnega roadsterja. Zdi se, da je povsod usnje z barvno usklajenimi šivi, sedeži pa so električno nastavljivi.
Pričakuje se, da bo MG razkril tehnične specifikacije še ta teden, ko bo Cyberster doživel svetovno premiero na festivalu hitrosti v Goodwoodu. Iz dokumenta, ki ga je v začetku leta objavilo kitajsko ministrstvo za industrijo in informacijsko tehnologijo (MIIT), že vemo, da je dvosedežno električno vozilo dolgo 4.535 mm, široko 1.913 mm in visoko 1.329 mm ter ima medosno razdaljo 2.690 mm. V dokumentu MIIT je navedeno, da ima Cyberster dve stopnji moči: 150 kW in 250 kW. Prva različica je verjetno različica s pogonom na zadnji kolesi, druga pa bo verjetno roadster s pogonom na vsa štiri kolesa. Vendar pa nekatera poročila s Kitajske navajajo, da bi lahko imel vodilni model do 550 KM. MG namerava vozilo prodajati z dvema baterijskima sklopoma (64 kWh in 77 kWh) in omejiti največjo hitrost na 200 km/h. Če se sprašujete o teži: V podatkovnem listu na spletni strani MIIT je navedeno 1.985 kilogramov.
