Takoj na začetku moramo poudariti, da omenjeni Citroën C3 ni enak modelu, ki se prodaja v Evropi. Temelji na drugačni platformi in je namenjen predvsem razvijajočim se trgom, kot sta Južna Amerika in Indija. Medtem ko si je evropski model C3, izdelan na Slovaškem, v evropskem programu za ocenjevanje novih avtomobilov na preizkusu trka, opravljenem leta 2017, prislužil štiri zvezdice, je ta C3, izdelan v Braziliji, na ocenjevanju Latin NCAP padel z alarmantno oceno nič zvezdic.
Na žalost pa to še zdaleč ni prvi avtomobil, ki ga je testirala organizacija Latin NCAP in je dobil nič zvezdic, saj tudi Hyundai Tucson, Fiat Argo/Cronos, Suzuki Baleno in Kia Picanto v preskusih trčenja niso prejeli nobene zvezdice. V primeru Citroëna C3 (s kodnim imenom CC21) organizacija Latin NCAP poudarja, da ima malček “nestabilno strukturo, šibko zaščito pri čelnem trku, pomanjkljivo stransko zaščito glave in odsotnost sistema za opozarjanje na uporabo varnostnega pasu”.

Citroën C3, ki je serijsko opremljen le z dvema zračnima blazinama (govorimo o letu 2023!), je dosegel le 30,52 % točk v kategorijah odraslih potnikov in 12,10 % točk v kategorijah otrok. Za zaščito pešcev in ranljivih udeležencev v prometu je bil ocenjen z 49,74 odstotka, za varnostno asistenco pa s 34,88 odstotka. Latin NCAP ni izvedel testa trka v drog, ker avtomobil nima standardnega sistema za bočno zaščito glave. Pravzaprav le-ta sploh ni na voljo. Dodajo še to, da zračne blazine za sprednji sovoznikov sedež ni mogoče odklopiti.
Citroën ima veliko dela, če želi izboljšati oceno vozila na preskusih trčenja. Predsednik organizacije Latin NCAP, Stephan Brodziak, je upravičeno okrcal Citroenovo matično družbo Stellantis zaradi načina izdelave modela C3: “Sramotno je, da je podjetje Stellantis, ki zna razvijati varnejše avtomobile po dostopnih cenah, zasnovalo tako nevaren avtomobil, kot je Citroën C3. Takšen avtomobil je žalitev zdravja in integritete Latinoameričanov, ki so v primeru trka ali naleta enako ranljivi kot prebivalci tistih držav, kjer si Stellantis nikoli ne bi upal prodajati avtomobila s tako nizko ravnijo varnosti.”
