NOVI Citroën C3 uradno prikazan na PRVI FOTOGRAFIJI

Novi Citroën C3 je na poti. Kot je znano, bo četrta generacija francoskega malega avtomobila debitirala oktobra 2023, začetek prodaje na trgu pa je načrtovan za začetek leta 2024. Kot je napovedal Thierry Koskas, je najpomembnejša novost električna različica ë-C3 brez primere, ki naj bi stala manj kot 25.000 evrov.

Kako pa bo videti nova izdaja? Fotografija na naslovnici proizvajalčeve predstavitve rezultatov za prvo polovico leta 2023 nam to zdaj nazorno prikazuje. Ta nam kaže sprednji del novega Citroëna C3, katerega linije spominjajo na koncept Oli, predstavljen leta 2022. Kot kažejo tudi nekatere upodobitve, naj bi novi francoski mali avtomobil ponujal tako osebno kot oglato obliko. Tudi notranjost se bo verjetno zgledovala po modelu Oli, čeprav pričakujemo bolj konvencionalne rešitve, da bi ohranili čim nižjo prodajno ceno. Možno je tudi, da bo C3 zapustil tradicionalne okvire majhnih avtomobilov in postal mini SUV – podobno kot istoimenski model, ki se prodaja v Indiji in Južni Ameriki.

Kako bo dejansko izgledal novi C3, ki bo uradno predstavljen oktobra 2023, še težko zaključimo. Ali bo kot koncept Oli (levo) ali pa bo imel podobnosti z aktualno verzijo?

Ni naključje, da bo po prvih informacijah “pametna platforma” služila kot osnovna arhitektura. Posebna platforma, ki izhaja iz CMP in e-CMP ter tvori SUV za te trge. Kot so potrdili pri Citroënu, se bo cenik začel pri manj kot 25.000 evrih. Verjetno se ta številka nanaša na električno različico, medtem ko bi lahko morebitne bencinske različice stale med 18.000 in 20.000 evri. Pogonski sklopi bi se lahko delili z drugimi modeli v vesolju Stellantis, kot sta Peugeot 208 in DS 3, zato bi moralo biti dovolj prostora za blagi hibridni bencinski motor 1.2 PureTech s 100 in 130 KM ter neelektrificirani različici s 75 in 100 KM.

Ali bo tudi notranjost novega Citroena C3 podobna konceptu Oli?

Električni pogon bi lahko prevzel prednji motor z močjo 156 KM modela e-208 ali Avenger – z dosegom približno 400 km. Vendar bi se Citroën zaradi nižjih cen lahko odločil tudi za manjšo baterijo in motor z dosegom približno 300 km.   

Exit mobile version