MG Cyberster: Uradno objavljeni TEHNIČNI PODATKI

MG je že leta 2021 predstavil konceptni model Cyberster, nato pa je znamka, ki je v lasti SAIC-a, poleti 2023 na festivalu hitrosti v Goodwoodu javno predstavila serijsko različico. Vendar smo morali na tehnične specifikacije električnega roadsterja počakati do avtomobilskega salona v Chengduju na Kitajskem, ki je pravkar v teku.

Kar zadeva zmogljivost, je avtomobil na voljo v dveh različicah, z enim ali dvema motorjema. Moč MG Cybersterja z enim motorjem znaša od 231 do 250 kW, odvisno od različice. Pri modelih z dvema motorjema je sprednja os novega vozila opremljena z motorjem z močjo 150 kW, zadnja os pa z motorjem z močjo 250 kW. Skupna moč je torej 400 kW oziroma 544 KM. To je dovolj moči za sprint od 0 do 100 km/h v samo 3,2 sekunde. Zaradi obeh motorjev je na voljo pogon na vsa štiri kolesa. Akumulatorski sklop s 77 kWh naj bi omogočal doseg 580 kilometrov, vendar ne pozabite, da je doseg naveden na podlagi kitajskega preskusnega cikla za lahka gospodarska vozila (CLTC). Ustrezna vrednost WLTP bi bila nižja, pri povsem hipotetičnem modelu Cyberster s specifikacijo za ZDA, ki ga ocenjuje EPA, pa bi se ta vrednost še znižala.

Notranjost vozila krasijo zvočniki Bose in napredni infozabavni sistem.

To je trenutno vse, kar je MG pripravljen razkriti, vendar so bile aprila pri kitajskem ministrstvu za industrijo in informacijsko tehnologijo (MIIT) predložene dodatne podrobnosti. Kot se za električni avtomobil spodobi, je Cyberster, ki tehta 1.985 kg, precej težak za roadster z dolžino 4,53 metra, širino 1,91 metra in višino nekaj manj kot 1,33 metra. Medosna razdalja znaša 2,69 metra. Odprti športni avtomobil s škarjastimi vrati še zdaleč ni tekmec veliko manjši in lažji Mazdi MX-5 Miata. MG namerava prodajati tudi nekoliko lažjo izpeljanko s pogonom na zadnji kolesi, ki jo bo poganjal en motor z več kot 300 KM, energijo pa bo črpal iz manjše 64 kWh baterije. Cyberster s pogonom na vse štiri kolesa bo imel z enakim standardom CLTC doseg med 501 in 520 km.

O cenah in kje nameravajo Kitajci prodajati ta svoj električni roadster, pa ni še nič znanega.

Posebna stran na kitajski spletni strani MG govori tudi o zavorah Brembo s štiriperesnimi fiksnimi čeljusti, “zelo togem” rolerju in o tem, da je avtomobil uglasil italijanski inženir Formule 1 Marco Fainello. V notranjosti so zvočniki Bose in infozabavni sistem, ki ga poganja čip Qualcomm Snapdragon 8155 in uporablja grafiko Unreal Engine 4.0. O cenah še ni nič znanega, prav tako ni jasno, v katerih državah poleg Kitajske in Združenega kraljestva namerava MG prodajati ta avtomobil. V Ljudski republiki se bo cena začela pri 30.500 evrih in narasla na 34.200 dolarjev, kar je za električni športni avtomobil še vedno izjemno malo. Drugje bo Cyberster verjetno precej dražji.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO