AMG G 63 4×4 je že kot serijski model eden najbolj vpadljivih modelov, ki jih trenutno prodaja Mercedes. Toda Mansory mora biti vedno še boljši. Rezultat se imenuje Gronos 4×4 in je bil popolnoma prilagojen od zunaj in znotraj. Kljub masivnemu in škatlastemu videzu naj bi bila aerodinamika izboljšana. V redu.
Zunanje spremembe – poleg očitnega karbonskega karoserijskega kompleta – vključujejo štiri dodatne žaromete nad vetrobranskim steklom, pokrov rezervnega kolesa iz ogljikovih vlaken na zadku in več zračnih odprtin, kot smo si kdaj koli mislili, da je pri razredu G mogoče. Strešni spojler na robu strehe še dodatno razlikuje to divjo izvedbo od “običajnega” modela AMG G 63 4×4. Enako velja za zaščito zadnjega odbijača. Karbon je bil v veliki meri uporabljen na celotni zunanjosti, saj pokriva pokrove stranskih ogledal, podstavke smernikov, odprtine za dovod zraka in kolesne loke. Mansoryjev nori Mercedes-AMG, ki je po želji na voljo tudi z oklepom, vozi na kovanih 22-palčnih platiščih s terenskimi pnevmatikami 325/55 R22 Pirelli na obeh oseh.

V belo-modri usnjeni kabini je gumb za zagon in ustavitev vgrajen v strop, zadaj pa sta dva ločena sedeža, ki ju ločuje sredinska konzola polne dolžine. V vratne obloge je vgrajenih na stotine diod LED, ki ustvarjajo barvit učinek zvezdnatega neba. Brez sprememb pod motornim pokrovom, kjer je doma 4,0-litrski motor z dvema turbinama, to ne bi bil popoln tuning paket – vsaj za Mansory ne. V8 motor je bil predelan tako, da razvije kar 850 KM in 1.000 Nm navora ter pospeši od 0 do 100 km/h v samo 4,5 sekunde. AMG G 63 4×4, ki ga je nadgradil Mansory, na pregledni stezi doseže elektronsko nadzorovano največjo hitrost 210 km/h.

Cena ni navedena, a ker je načrtovanih le 10 primerkov in ker donorsko vozilo s portalnimi osmi stane že več kot 300.000 evrov, Gronos 4×4 verjetno ni ravno poceni.
















