Da je Rimac Nevera s 1.408 kW eden najhitrejših serijskih električnih avtomobilov na svetu, to vemo. Vendar je izjemno hiter tudi pri vzvratni vožnji. To se je zdaj potrdilo z novim hitrostnim rekordom v vzvratni vožnji.
Rimac Nevera je bil ob vzvratni vožnji enako hiter kot legendarni Lamborghini Miura z motorjem V12, ki je leta 1967 kot prvi avtomobil presegel mejo 170 mph (okrog 274 km/h) – seveda pri vožnji naprej. Natančneje: električni avtomobil iz Hrvaške je v vzvratni vožnji vozil s hitrostjo 275,74 km/h. Hitrost je izmeril Dewesoft, potrdila pa jo je Guinnessova knjiga rekordov. Noro hitro vzvratno vožnjo so opravili v Nemčiji na testnem mestu v Papenburgu (približno med Emdenom in Bremnom). V začetku leta 2023 je Nevera v enem dnevu postavila več kot 20 rekordov pospeševanja in zaviranja. Tam je bila dosežena tudi največja hitrost 412 km/h. Nevera je imela enako lakiranje “Time Attack Edition” kot pri prejšnjih rekordnih vožnjah. Ta je na voljo le dvanajstim strankam po vsem svetu.
Vozilo Nevera poganjajo štirje električni motorji. Ti motorji vrtijo osi naprej enako hitro kot nazaj. To pomeni, da lahko Nevera doseže čas sprinta naprej 1,82 sekunde tudi pri vzvratni vožnji. “Med razvojem se nam je zdelo, da bo Nevera verjetno najhitrejši avtomobil na svetu v vzvratni vožnji,” je povedal glavni inženir Nevere Matija Renič. Toda aerodinamika, hlajenje in stabilnost niso bili zasnovani za hitro vzvratno vožnjo. Vendar so simulacije pokazale, da bi bilo mogoče voziti precej več kot 240 km/h.
Rimacov testni voznik Goran Drndak se je nato lotil dela. Vendar se je bilo treba na vožnjo “vsekakor privaditi. Gledaš naravnost nazaj in opazuješ, kako pokrajina vedno hitreje leti stran od tebe, in čutiš, kako ti vrat vleče naprej s skoraj enakim občutkom, kot ga običajno občutiš pri močnem zaviranju. Pomembno je, da volan premikate zelo nežno. Ker je testna steza ATP (Automotive Testing Papenburg) ovalna, morate tudi večkrat zavirati. Točko zaviranja je treba poiskati v vzvratnem ogledalu, hkrati pa je treba paziti na hitrost,” je pojasnil Drndak.
Rimac Technology vodi ustanovitelj podjetja Mate Rimac. Pred nekaj meseci je skupina VW ustanovila skupno podjetje Rimac Group in nanj prenesla blagovno znamko Bugatti. Od takrat je Mate Rimac tudi vodja Bugattija. Skupina Rimac ima sedež na obrobju Zagreba in trenutno zaposluje več kot 2.000 ljudi po vsej Evropi.
