BMW je končal s proizvodnjo motorjev z notranjim izgorevanjem v svoji tovarni v Münchnu, kar pomeni konec pomembnega obdobja. Družba namerava tovarno preurediti za proizvodnjo serije električnih vozil.
To je bilo napovedano že kar nekaj časa nazaj. BMW je namreč že novembra 2020 napovedal, da bo proizvodnjo svojih osem- in dvanajstvaljnih motorjev iz Münchna preselil v Hams Hall v Združenem kraljestvu, manjše motorje pa bo izdeloval v avstrijskem Steyru.
Po podatkih nemškega portala BR24 je bil zadnji motor z notranjim izgorevanjem, ki so ga izdelali v münchenski tovarni, motor V8, ki je 10. novembra zapeljal s proizvodne linije. Za 1.200 zaposlenih v tovarni bodo izvedli preusposabljanje in jih razporedili na druga delovna mesta ali v druge BMW-jeve obrate.

Zanimivo je, da se BMW v nasprotju z večino svojih tekmecev, ki so določili konkretne datume za ukinitev vozil z motorji na notranje izgorevanje, tega ni storil. Medtem ko so se številni tekmeci zavezali, da bodo do leta 2030 prešli izključno na električna vozila, so pri BMW-ju skeptični in menijo, da to ni dosegljivo. Zato bodo na številnih trgih še naprej vzporedno prodajali vozila z notranjim izgorevanjem in modele na električni pogon.
V Münchnu od oktobra 2021 izdelujejo električni i4, v njem pa bodo nastajali tudi prihodnji električni avtomobili, ki bodo temeljili na tehnologiji Neue Klasse. Po podatkih BMW Bloga bodo v Münchnu izdelovali še električne električne modele serije 3, znane kot i3, i3 Touring in drugo iteracijo modela i4. Avtomobilski proizvajalec je potrdil, da bo med letoma 2025 in 2027 predstavil šest električnih vozil Neue Klasse.
BMW je prve modele Neue Klasse napovedal z zanimivim konceptom, ki je bil predstavljen v začetku septembra. Platforma je bila zasnovana tudi za modele z notranjim izgorevanjem, zato niti ta model ne pomeni konca vozil z notranjim izgorevanjem pri BMW-ju. V Nemčiji izdelujejo tudi različne druge električne modele znamke BMW, vendar ne v Münchnu. Med njimi so modeli iX, i5 in i7, ki jih izdelujejo v Dingolfingu, ter iX1 in iX2, ki ju izdelujejo v Regensburgu. BMW načrtuje tudi vzpostavitev velikega obrata za sestavljanje baterij v Strasskirchnu.
