Šef VW-ja Schäfer: Podjetje “NI VEČ KONKURENČNO”

Volkswagen je bil dolgo časa prevladujoča sila na evropskem avtomobilskem trgu. Golf je bil najbolje prodajani avtomobil na stari celini celo večnost. Vendar so se stvari v zadnjem času zagotovo spremenile. Toyota raste, Stellantis pa postaja vse bolj agresiven, saj ima pod enim okriljem toliko blagovnih znamk. Renault in Dacia ne spita, VW-ja pa gotovo skrbi tudi skoraj vsiljiv vstop kitajskih proizvajalcev električnih avtomobilov na trg.

Ne glede na to, da sta pandemija koronavirusa in ruski vdor v Ukrajino močno prizadela Volkswagnovo dobavno verigo in povzročila ogromna ozka grla. Avtomobilski proizvajalec iz Wolfsburga si še ni povsem opomogel, prihodnost pa ni nujno rožnata. Junija je podjetje objavilo načrte za zmanjšanje stroškov za kar 10 milijard evrov. Agencija Reuters poroča, da je šef VW-ja Thomas Schäfer priznal, da podjetje ni več konkurenčno.

Šef VW-ja Thomas Schäfer je napovedal težke trenutke za proizvajalca, ki po njegovem mnenju ni več konkurenčen in da bodo mora zmanjšati stroške za 10 milijard evrov.

Tiskovna agencija ima poročilo, ki ga je VW objavil na intranetu in v katerem generalni direktor pojasnjuje: “S številnimi obstoječimi strukturami, procesi in visokimi stroški kot znamka Volkswagen nismo več konkurenčni.” Razmere so “zelo kritične“. Izjave naj bi bile podane na sestanku zaposlenih v Wolfsburgu, na katerem je vodja kadrovske službe Gunnar Kilian dejal, da bodo nekateri prihranki doseženi z delnim upokojevanjem ali predčasnim upokojevanjem. Verjetno tudi z odpuščanji.

Poleg evropske konkurence skupine Stellantis in Renaulta z Dacio, so tukaj njihov največji konkurent Toyota, ki raste in seveda kitajski proizvajalci električnih vozil, ki prodirajo na evropski trg.

Načrt za zmanjšanje stroškov naj bi bil dokončan do konca leta. Volkswagen želi povečati donosnost prodaje s 3,4 na 6,5 odstotka. Denar potrebujejo tudi za oblikovanje svoje električne prihodnosti in uvedbo platforme SSP, na kateri bo temeljila cela vrsta modelov. Med njimi je tudi Golf 9, ki bo na voljo le kot popolnoma električni model. Družba se ukvarja tudi z nadaljnjim razvojem platforme MEB in hkrati razvija cenovno ugodnejšo različico za majhne električne avtomobile s sprednjim pogonom, kot je ID.2.

Exit mobile version