Kako velik je pritisk na znamko Volkswagen, ko gre za cenovno dostopne električne avtomobile? Zagotovo so pri tem pozni, če upoštevamo modele, kot sta Citroën e-C3 ali električni Renault 5 E-Tech, ki bosta na trgu že leta 2024. Po drugi strani je VW že pokazal študijo ID.2all, vendar bo potencialni električni naslednik modela Polo v serijski proizvodnji šele leta 2025.
Zdaj je na prvi napovedni sliki SUV ID.2all prikazan kot sestrski model v slogu modela T-Cross. SUV ID.2all je verjetno povezan z modelom Škoda Elroq, ki je bil napovedan za leto 2025. VW o podrobnostih ne govori, temveč je povedal le: “Tako kot ID. 2all, temelji na novo razvitem modularnem sistemu MEB s pogonom na prednji kolesi in bo predstavljen leta 2026.” Vsekakor je čas objave nenavaden: Običajno avtomobilski proizvajalci sprožijo kampanjo za napovedovanje, da bi s taktiko salame pravočasno pripravili kupce na nov model. Vendar pa je napoved dobri dve leti vnaprej dokaj nenavadna.
VW ID2all Concept
Morda je to povezano z dejstvom, da znamka trenutno doživlja korenite spremembe na področju elektromobilnosti. Modela ID.3 in ID.4 sta že v letih in njuna elegantna oblika ni po okusu vseh. Samo ID. Buzz z retro videzom je dobro sprejet, vendar je drag. Hkrati se VW e-Up kot cenovno dostopen električni avtomobil postopoma umika, medtem ko se na tem področju uveljavljata Citroën e-C3 in Renault 5, kot že omenjeno. Vse večja je tudi konkurenca iz Kitajske.
Vodja blagovne znamke Thomas Schäfer želi VW spremeniti v “blagovno znamko ljubezni“, tj. ponovno ga narediti bolj čustvenega in se vrniti v preteklost. Na primer, ID.2all je imel digitalne instrumente, ki so lahko prikazovali tudi merilnike hitrosti iz hrošča in prvega Golfa. VW trenutno upa, da se bo to zgodilo z novim modelom ID.7 v obliki Passata. “Nemški avtomobil leta 2024” bo kmalu na voljo tudi kot kombilimuzina, ki se bo imenovala ID.7 Tourer.