Renault Arkana je bil eden prvih kupejevskih SUV-jev, ki so bili predstavljeni v Evropi. Eleganten kompaktni avtomobil s povečano oddaljenostjo od tal je bil predstavljen oktobra 2020, zdaj pa doživlja prenovo. Prefinjena prenova temelji na uspehu prejšnjega modela, ki je bil v Evropi prodan v 163.000 primerkih. Renault zdaj sprejema naročila za facelift različico. Dobava se bo začela v začetku leta 2024.
Tako je posodobljena Arkana najnovejši Renaultov model s spremenjenim logotipom znamke in ima glede na stopnjo opreme črne, satenasto kromirane ali temno kromirane poudarke. Mimogrede, izbira bo lažja, saj bo kupe SUV imel poenostavljeno ponudbo z le tremi različicami: “Evolution“, “Techno” in “Esprit Alpine“. Slednji bo v prihodnosti nadomestil različico RS Line in bo služil kot nova vrhunska različica. Druge subtilne spremembe vključujejo delno zatemnjene svetlobne enote in temne poudarke, ki nadomeščajo srebrne.

Za Esprit Alpine so ekskluzivna nova 19-palčna platišča z dvobarvno obdelavo in napisom Alpine, ki krasi tudi logotip na sprednjih blatnikih. V primerjavi s starim modelom RS Line je bila nekoliko spremenjena tudi maska hladilnika. Notranjost vodilnega modela je opremljena s kombinacijo rdečih, belih in modrih šivov na vratnih karticah ter s površino, podobno skrilavcu, na armaturni plošči. Sedeži so oblazinjeni s kombinacijo imitacije semiša in tkanine, ki jo Renault imenuje Eco Tep in vsebuje 10 odstotkov ekološko pridelanih materialov.

Pod motornim pokrovom ni sprememb. Tu lahko izbirate med enakima blagima hibridnima bencinskima motorjema z močjo 140 in 160 KM, ki vsak od njiju svojo moč pridobiva iz štirivaljnega turbo motorja s prostornino 1,3 litra. Šibkejša različica ima navor 260 Nm, zmogljivejša pa 270 Nm. Z osnovnim motorjem traja sprint od 0 do 100 km/h 9,8 sekunde, močnejši motor pa pospeši v 9,1 sekunde. Temu je dodan popolnoma hibridni sistem E-Tech s 145 KM iz 1,6-litrskega štirivaljnega bencinskega motorja s 94 KM, ki deluje skupaj z 36 kW električnim motorjem in 15 kW zagonskim generatorjem. Renault je namestil baterijo s kapaciteto 1,2 kWh in navaja, da se lahko v mestu do 80 odstotkov časa vozite na električni pogon. V primerjavi z običajnim bencinskim motorjem se poraba goriva zmanjša za do 40 odstotkov.

Po drugi strani pa je Arkana E-Tech najpočasnejša v skupini: do 100 km/h potrebuje 10,8 sekunde. S 1435 kilogrami je tudi najtežja, medtem ko oba modela z blagim hibridom tehtata 1336 oziroma 1347 kg. Popoln hibrid ima večstopenjski samodejni menjalnik E-Tech v primerjavi s sedem-stopenjskim menjalnikom EDC (z dvojno sklopko) pri različicah blagih hibridov. Druga pomanjkljivost pogona E-Tech je manjša prostornina prtljažnika, ki se pri dvignjenih zadnjih sedežih zmanjša s 513 na 480 litrov. Če jih zložite, se prostornina poveča na 1263 litrov, kar je šest litrov manj kot pri blagih hibridnih modelih.
Cena osnovne stopnje opreme “Evolution” se začne pri 28.900 evrih in je tako za 2.100 evrov cenejša od prejšnje osnovne različice “Equilibre“. Različica “Techno” je na voljo od 30.500 evrov, kar pomeni prihranek 2.600 evrov. Novi vrhunski model “Esprit Alpine” nadomešča različico “R.S. Line” in je na voljo po začetni ceni 34.900 evrov. To pomeni, da je za 2.400 evrov cenejši od prejšnje različice.













