ABT bo izdelal dirkalnik Audi R8 LMS GT2 za običajne ceste

Pred nekaj tedni so se pojavila divja ugibanja o tem, kakšna je to pošast R8 first-rounder, ki opravlja testne kroge na Nordschleife. Ali bo Audi svojemu super športnemu avtomobilu namenil še eno dobro slovo? Morda edinstven R8 GT3? Ne, nič od tega. Vsaj v tem trenutku še ne. Na ogled je bil Abt, ki je bolj radikalen od vsega, kar bi Audi lahko kdajkoli izdelal. Pozdravimo torej Abt XGT.

Na fotografijah je pravzaprav cestni Audi R8 LMS GT2. Razvoj je trajal dve leti. Abt sam govori o najbolj ekskluzivnem vozilu, ki je kdajkoli zapustilo lastno tovarno v Kemptnu. Zadaj je seveda znani 5,2-litrski prisilno polnjeni motor V10 s 640 KM, ki svojo moč prenaša na zadnji kolesi prek 7-stopenjske dvojne sklopke. Abt XGT tehta dobrih 170 kilogramov manj kot na primer standardni Audi R8 GT. Skupna teža znaša 1.400 kilogramov. To bi moralo biti zelo zabavno, ko stopalka za plin pritisne na deset-valjni motor. Proizvajalec ne navaja vrednosti od 0 do 100 km/h, najvišja hitrost pa je okoli 310 km/h, odvisno od položaja zadnjega krilca.

R8 LMS GT2 iz leta 2020 in Abt XGT

Dirkalnika GT2 ni bilo lahko spraviti na cesto, pravijo pri Abtu. “Naši inženirji in mehaniki so morali premagati nekaj težkih izzivov,” pojasnjuje izvršni direktor Thomas Biermaier. Potrebnih je bilo približno 40 posameznih odobritev. Postopek odobritve je trajal več mesecev. Vendar se je vztrajnost očitno obrestovala. Vizualno je XGT zelo, zelo podoben modelu R8 LMS GT2. Vključno z debelim strešnim nastavkom, XXL krilcem, razkošnim difuzorjem, izpušnimi cevmi, ki izhajajo iz zgornjega središča, velikimi lisami na prednjem odbijaču, ekstremno masko motorja in še več.

Abt je cestni R8 XGT preizkušal na dirkališčih Nordschleife, Hockenheim in Sachsenring

In hardcore strategija se nadaljuje tudi v notranjosti. Sedeži, varnostna kletka, volan – vse kot v dirkalniku. Seveda vam mora biti všeč. Vsaj videti ni posebej eleganten ali udoben. Toda ljubitelji motošporta bodo dobili svoj denar vse, kar si želijo. “Tehnične prilagoditve na področju toplotnega upravljanja, programske opreme in sistema za diagnostiko vozila so bile skrbno izvedene, da bi ohranili značaj dirkalnika,” pravi Abt. Vendar pa tuner kupcu omogoča nekaj vsakodnevne praktičnosti. Sistem za točenje goriva je vgrajen iz serije, instrumentna plošča je spremenjena za civilno uporabo, na voljo pa so tudi ročna zavora, centralno zaklepanje in celo kamera za vzvratno vožnjo. Vse, kar morate storiti, je, da vozite nazaj, dokler se krilo ne zamaje. Sredinska konzola? Ne obstaja! Vsaj originalna nadzorna plošča iz modela GT2 je bila prirejena za cestno uporabo. Na njej zdaj upravljate električno nastavljiva zunanja ogledala, klimatsko napravo in smernike.

Dirkaški kokpit je bil prilagojen civilni uporabi….

Seveda je izpušni sistem vedno težava. Pri dirkalnih avtomobilih ni pomembno, kaj prihaja od zadaj in kako glasno je. V tem primeru je moral izpušni sistem, vključno s sestavnimi deli za naknadno obdelavo izpušnih plinov, ustrezati emisijskim specifikacijam KBA. To velja tudi za varnostna vprašanja. Zato ni bilo druge izbire, kot da je bilo v okviru preskusov bočnega in čelnega trka žrtvovano celotno vozilo XGT. Po Abtovih besedah so bile pri obsežnih preskusih izpolnjene tudi vse specifikacije KBA glede zavor in ravni hrupa. Seveda pa mora biti športnik sposoben tudi pravilno voziti. Vsaj to ne bi bilo slabo. XGT je bil “na tisoče kilometrov mučen na dirkališčih Nürburgring Nordschleife, Sachsenring in Hockenheimring“, da bi se prepričal, da je vse ustrezalo.

Odgovorni pri Abtu so več mesecev urejali 40 odobritev, da bo lahko njihov športnik vozil po običajnih cestah…

Voznikoma Abt DTM Kelvinu van der Lindeu in Ricardu Fellerju sta se kot razvojna voznika pridružila direktor Abt Motorsport Martin Tomczyk in dirkaški veteran Frank Stippler. Na voljo bo 99 primerkov modela Abt XGT. Vsak od njih bo ročno izdelan kot edinstven primerek v skladu z zahtevami strank. Kupci lahko izbirajo med štirimi različnimi barvnimi koncepti. Zaradi ročne izvedbe pa so možne tudi individualne rešitve in različice. Jasno mora biti tudi, da zabava v slogu “vozim dirkalnik GT2 z licenčno tablico” ni poceni. Govorimo o dveh vozilih Porsche 911 GT3 RS (odvisno od opreme). Ali povedano drugače: cena se začne pri 598.000 evrih.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO