Leapmotor C10: Stellantisov novi SUV za Evropo

Pripravimo se na novega kitajskega srednje velikega SUV-ja, ki bi lahko kmalu postal “znan obraz” na naših cestah. Govorimo o Leapmotorju C10, električnem ali priključnem hibridnem SUV-ju, ki se s svojimi 4,73 metra dolžine pripravlja na pristanek v Evropi od poznega poletja 2024. S pomočjo koncerna Stellantis.

Predprodaja modela Leapmotor C10 se je pravkar začela na kitajskem domačem trgu z osnovno ceno skoraj 19.400 evrov po današnjem menjalnem tečaju, medtem ko evropski ceniki še niso znani. Preden pa si ga bomo lahko ogledali in se z njim zapeljali v živo, smo povzeli vse značilnosti modela Leapmotor C10. Model C10 bo zaradi ustanovitve skupnega podjetja Leapmotor International, v katerem ima Stellantis 51-odstotni delež, Leapmotor pa 49-odstotni, uvožen tudi v Evropo.

Začnimo z merami, ki kažejo, da je dolžina 4,73 metra, širina 1,90 metra in višina 1,68 metra. Tako je kitajski SUV približno enako velik kot Tesla Model Y, nova Škoda Kodiaq ali Mazda CX-60, njegovi tekmeci pa so tudi Seat Tarraco, Renault Espace, Toyota RAV4 in Nissan X-Trail.

 Leapmotor C10
Dolžina4.739 mm
Širina1.900 mm
Višina1.680 mm
Medosna razdalja2.825 mm

V notranjosti Leapmotor C10 ponuja pet sedežev in izrazito minimalistično armaturno ploščo s 14,6-palčnim zaslonom na dotik na sredini. Praktično: 10,25-palčna digitalna instrumentna plošča je nameščena pred voznikom. Za informacije in razvedrilo ter upravljanje različnih funkcij vozila skrbi operacijski sistem Leapmotor OS 4.0, ki ga poganja Qualcommov čip Snapdragon 8295 (8155 v osnovni različici). Opcijski sistem samodejne vožnje nadzorujejo sprednji senzor LiDAR, pet radarjev, 12 kamer in 12 ultrazvočnih senzorjev.

Popolnoma električno različico Leapmotor C10 (s pogonom na zadnji kolesi kot priključni hibrid) poganja elektromotor na zadnji osi z močjo 231 KM (170 kW) in 320 Nm navora. Litij-železo-fosfatna (LFP) baterija s kapaciteto 69,9 kWh, ki jo je dobavil CLAB, zagotavlja električni doseg 530 km v kitajskem homologacijskem ciklu CLTC. Priključna hibridna različica vozila Leapmotor C10 je dejansko podaljševalnik dosega ali EREV, saj se lahko polni iz vtičnice kot vsa druga vozila PHEV, vendar motor z notranjim izgorevanjem nima mehanske povezave s kolesi in se uporablja le za polnjenje baterije.

1,5-litrski bencinski motor s 95 KM polni baterijo LFP s kapaciteto 28,4 kWh, ki vedno poganja zadnji električni motor z 231 KM. Tako ima C10 EREV električni doseg 210 km, skupni doseg (električni + bencinski) v ciklu CLTC pa znaša 1.190 km. Pri tej motorizaciji je vprašljivo, ali se bo prodajal v Evropi, saj na staro celino še ni bil uvožen noben kitajski podaljševalnik dosega (razen modela LEVC TX).

 Leapmotor C10 ElektroLeapmotor C10 Plug-in-Hybrid
MotorElektričenElektričen + Bencin
Zmogljivost231 KM231 KM
PogonZadajZadaj
Baterija69,9 kWh LFP28,4 kWh LFP
Električni doseg530 km210 km

+

Exit mobile version