Nekatere je morda presenetilo, da je Volkswagen prižgal zeleno luč za kabriolet različico kompaktnega SUV-ja T-Roc. Štirisedežnik brez strehe je bil predstavljen konec leta 2019 in je prevzel velik del strešne mehanike modela Golf Cabrio.
Vendar pa prodajne številke VW-jevega edinega kabrioleta niso slabe. V prvih 11 mesecih leta 2023 je bil T-Roc Cabriolet drugi najbolje prodajani avtomobil z zložljivo streho v Evropi. Na stari celini je bilo prodanih nič manj kot 11.693 vozil, kar pomeni, da je T-Roca za malenkost prehitel le Mini Cabrio. Podobno je bilo tudi v Nemčiji: 8.449 novih registracij v letu 2023, več je dosegel le Mini z odprto streho.

Vendar to ne zadostuje za razvoj modela naslednika. Duhovni naslednik modela Golf Cabrio ne bo doživel druge generacije. Na sejmu zabavne elektronike CES 2024 v Las Vegasu je vodja razvoja pri VW povedal, da pri novem modelu T-Roc, ki bo na trg prišel prihodnje leto, ne bo nastala druga različica kabrioleta. Z napovedano ukinitvijo modela T-Roc znamka VW v svoji ponudbi ne bo več imela kabrioleta, potem ko je bil leta 2016 iz programa umaknjen Eos s trdo streho. Toda kdo ve, kaj si bodo izmislili na področju električnih vozil. Nekdanji predsednik uprave koncerna Herbert Diess je nekoč sanjal o kabrioletu ID.3. Po drugi strani pa mora VW varčevati.
Prihajajoči T-Roc bo eden zadnjih novih modelov VW z motorjem z notranjim izgorevanjem, saj se je znamka iz Wolfsburga zavezala, da bo do leta 2033 v Evropi popolnoma prešla na električni pogon. T-Roc je bil leta 2023 drugi najbolje prodajani avtomobil v Nemčiji. V bistvu gre za SUV-izvedbo modela Golf, ki bo v prihodnje temeljil na platformi MQB Evo, ki bo uporabljena tudi za prihajajoči facelift modela Golf. Na tej arhitekturi že temeljita novi različici vozil Tiguan in Passat Variant.
