Oznaka Škoda RS je od leta 2000 značilna za najbolj športne različice Octavie. In ker so bili manj zanimivi modeli Octavie zdaj deležni prenove (vse informacije o splošno veljavnih posodobitvah so na voljo tukaj), so seveda posodobitve deležni tudi modeli RS. Katere posodobitve so to? Več moči, na primer.
Posodobljena Škoda Octavia RS je zato opremljena izključno z različico 2.0 TSI s 195 kW (265 KM), ki ima 15 kW (20 KM) več kot predhodnik. Motor sproži največji navor 370 Nm in je vedno opremljen s samodejnim 7-stopenjskim menjalnikom DSG. S serijskim športnim vzmetenjem je model RS tudi 15 milimetrov nižji od drugih modelov Octavia. To dopolnjujeta progresivno krmiljenje in elektronsko krmiljen diferencial z omejenim zdrsom VAQ. In to je vse, kar zadeva posebne tehnične lastnosti. Zunanjost nove različice je zdaj opremljena s pravim športnim izpušnim sistemom s črnimi izpušnimi cevmi ex works. Nov nadzorni sistem prispeva k “močnemu zvoku modela” (po Škodinih besedah). Kako zveni, še ne vemo, a v športnem načinu zagotovo poveča število vrtljajev motorja pri speljevanju.

Drugi značilni detajli RS vključujejo dele v sijajni črni barvi, kot so okvir rešetke, okenski okvirji in pokrovi zunanjih ogledal. To velja tudi za strešne nosilce pri različici kombi. Na voljo so tudi: bolj športni sprednji in zadnji odbijač, rdeč odsevni trak na zadnjem odbijaču po vsej širini vozila in do 19-palčna platišča. Modeli RS so edine različice Octavie, ki so serijsko opremljene z žarometi Matrix LED. Svetlobni paket dopolnjujejo zadnje luči LED z animiranimi smerniki in animirano funkcijo prihoda/odhoda domov.

Notranjost je pretežno črne barve. 13-palčni osrednji zaslon z navigacijskim sistemom je v RS Combi vključen serijsko, prav tako tudi samodejno dvižni pokrov prtljažnega prostora. Športni sedeži z integriranimi nasloni za glavo in novim logotipom RS imajo prevleke s prešitim vzorcem in rdečimi okrasnimi šivi na naslonih sedežev. Prevleka armaturne plošče z neoprensko površino ima dvojne kontrastne šive v rdeči barvi. Oblikovni trakovi na notranji strani vrat so izdelani v črni barvi visokega sijaja, armaturna plošča pa v temni barvi ogljikovih vlaken. Večfunkcijski športni volan ima usnjeno prevleko, pedala pa so v videzu iz nerjavečega jekla.
V opcijski opremi Design Selection RS Lounge so športni sedeži prevlečeni s perforiranimi mikrovlakni in umetnim usnjem z rdečimi kontrastnimi šivi na površini sedeža in naslonjalu. Električno nastavljivi sprednji sedeži s spominsko funkcijo serijsko ponujajo tudi globinsko nastavitev površine sedeža, nastavljivo ledveno oporo in masažno funkcijo. Kombinacija mikrovlaken in umetnega usnja je na voljo tudi na vratnih oblogah v vozilu Design Selection RS Lounge. Sredinski del armaturne plošče iz mikrovlaken je oblazinjen z dvema vrstama rdečih kontrastnih šivov.









Proizvajalec še ni komentiral cen ali začetka prodaje na trgu. Predvidevamo pa, da bodo različice RS na prodajnih mestih na voljo hkrati z manj zanimivimi modeli. Seveda po prilagojenih cenah.